Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
E52-32 zoeken naar signaal
miertje
Mijn Humax 5100c geeft alleen maar zoeken naar signaal aan. E52-32. Wat kan ik doen?????

Nicholas
Graag wat meer info. Heb je een nieuwe installatie? Doet hij het soms wel en soms niet? Hoe heb je alles aangesloten ?

Anders wordt het wel erg gissen voor ons. Helpless
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee

miertje
Ik heb mijn humax5100c al een tijdje . Deed het altijd goed
Maar nu geeft hij op elke zender geen signaal aan . ( sinds 28/4)Heb al vanalles. Geprobeerd
Ik heb een Cisco wifi modem heb alles al gereset en kabels na gekeken.
Maar nog geen signaal . Hij kan wel alle zenders vinden maar dan E52-32 of e48. Hoe krijg ik signaal met mijn humax

Nicholas
Mmmmmm. da's vreemd. Hij vind dan immers wel zijn kanalen dan heb je dus signaaal.

Ik neem aan dat je de humax ook al spanningloos hebt gemaakt enzo. En dat het probleem zomaar ineens opgetreden is (zonder veranderingen aan kabels, etc.)

Ik denk dat je dan toch even naar ziggo moet bellen. Maar wie weet komt er hier nog iemand langs die een idee heeft.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee

miertje
Ik begon al aan mezelf te twijfelen . Ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft . Anders bellen we morgen . Proost

Nicholas
Je zou ook nog even in het menu van de humax kunnen kijken wat voor signaalsterkte hij geeft. Kan toch best aan de bekabeling liggen of een brakke stekker / aansluiting.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 03 2012 10:21:13:
Hee Miertje, hoe zit het nou met je Humax ?

ant_1
Gewijzigd door Nicholas op 03-05-2012 10:21

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E52-32 zoeken naar signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020