Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Printer aansluiten op Ubee EVW3200
yoeriboven
Hallo,

Ik wilde mijn printer aansluiten op mijn modem om zo van al mijn computers draadloos te kunnen printen. Dit kan natuurlijk door hem op één computer aan te sluiten, maar dan moet deze ook aan zijn. Is dat überhaupt mogelijk? Ik heb geprobeerd om hem op de USB-poort van het modem aan te sluiten, maar dan wordt hij niet gevonden.

Moet ik de printer nog configureren omdat hij draadloos is, of is de USB-poort hier helemaal niet voor bedoeld?

Nicholas
Die usb poort op de Ubee wifi kun je in ieder geval niet gebruiken. Is namelijk niet "operationeel". Misschien in de toekomst middels een firmware update maar nu nog niet.

Wat voor printer heb je?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee

yoeriboven
Bedankt voor je reactie.

Ik heb een Brother DCP-135C.

Nicholas
Zoals ik het nu even snel kan zien heeft deze printer geen draadloze interface of een netwerkaansluiting. Je zult hem dus via usb aan een computer moeten koppelen (en dan instellen om printer te delen. Gaat met windows 7 allemaal vrij makkelijk.) Volgens mij zijn er wel USB printservers te koop zodat je alsnog je printer aan de ubee kan hangen. Maar weet niet wat die dingen kosten.

Heb zelf een brother laserprinter met netwerkaansluiting. Werkt geweldig. Netwerkkabel aan Ubee en je kunt van alle locaties printen. Ding is goedkoop en je doet enorm lang met een toner cartridge. Maarja als je kleuren wil printen dan heb je een wat duurdere nodig. Tegenswoordigs volgens mij ook niet meer zo duur.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Printer aansluiten op Ubee EVW3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
Advertentie