obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wifi stick aansluiten op 5100c decoder
pauly69
hallo .
ik heb een 5100c decoder voor ziggo en een humax.w-lan stick voor wifi .
voor ondemand films / ik heb nu alles aangesloten maar mijn internetprovider is kpn.
nu wil ik mijn wachtwoord invoeren van mijn router voor wifi en daar reageert hij niet op hij zegt controleer instellingen????
maar ik kan niks anders instellen?? wat nu??
kunt u me helpen?
 
BMP
Tja dan is je wachtwoord niet goed, meestal staat de wpa/wpa2 key op de router Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
pauly69
op mn samsung galaxy 2 pakt hy hem wel?
dus waarom niet op die stick?
heb die stick in mn computer geplaatst en toen werkte hy wel ?
dus??? zou ik een ander wachtwoord moeten hebben?Frown
 
Nicholas
Even wat uitsluiten: Je gebruikt geen vreemde tekens in je wachtwoord (of hoofdletters, etc.) ?

Heb je toevallig geen MAC filter in je router aanstaan ? Want dan krijgt ie ook geen verbinding.

Router + humax al een reset gegeven (eerst router, daana humax.) ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi stick aansluiten op 5100c decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie