obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485 Tuner kapot?
rogier72
Beste allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik totaal geen beeld meer.
Cisco uit gedaan, aan gedaan, complete herinstallatie gedaan. Niets helpt.
Als de kanalen worden gezocht, dan worden ze wel allemaal gevonden, maar opeens staat het tunersignaal op 0%.
Zelfs na een paar keer blijft ie hetzelfde doen.
Het is maanden goed gegaan, dus aan de Hirschmann kabels en stekkers ligt het zeker niet. De versterker bij de Cisco geleverd is ook prima. Nogmaals het beeld was maanden perfect. Interactieve tv deed het ook goed.
Ben bang dat wellicht de tuner stuk is. Maar er zitten toch 2 tuners in? Zou de ene het dan niet moeten overnemen van de ander?
Nouja ik hoop dat iemand een antwoord heeft.
Alvast veel dank!
 
Nicholas
In jouw postcodegebied is er een stroomstoring geweest. (20-8 om 10:05 begonnen.) Daardoor lag Ziggo eruit. Mogelijk heeft het hier mee te maken. Het probleem is overigens opgelost maar kan zijn dat de Cisco hiervan van slag is geraakt?

Heb je hem ook geheel spanningsloos gemaakt. Dus fysiek alle kabels eruit (ook coax) Paar minuten uit laten staan, kabels er weer in en dan opnieuw opstarten.?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
rogier72
Het probleem was er al voor 20-8. Dat is het dus helaas niet.
Alle kabels etc. zijn er uit geweest.
Het kastje staat op zolder, heb 'm daarna beneden in de woonkamer aangesloten omdat ik dacht misschien ligt het toch aan het signaal.
Maar beneden precies hetzelfde.
Terug naar fabrieksinstelling is ook geen oplossing
 
Nicholas
Heb je de helpdesk al gebeld?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
rogier72
Van Ziggo of Cisco? (sorry voor als het een domme vraag is ;-)
Wel enorm bedankt voor al je antwoorden!
 
Nicholas
Helpdesk van Ziggo bedoel ik. Als klant van ziggo kun je die gratis bellen.
Zou ik echt even doen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
rogier72
Ga ik dat even doen!
Dankjewel!
 
Nicholas
En laat nog even weten hoe het is afgelopen (of het probleem is opgelost of niet.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
rogier72
Gisteren contact gehad met de klantenservice.
Na een paar testjes tot de conclusie gekomen dat er iets niet goed zit in de Cisco.
Ik krijg nu een retoursticker. Ding opsturen. Als uiteindelijk blijkt dat ie niet gemaakt kan worden, sturen ze een nieuwe.
Ik ben benieuwd. Wordt vervolgd!
 
Nicholas
O.k. Da's mooi ! Hoop dat je snel een nieuwe krijgt en dat ie dan goed werkt.. Thanx for de update.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485 Tuner kapot?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie