obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
cisco decoder 'reload' voortdurend
PJB1950
Twee weken geleden alles-in-1 laten installeren; tot nu toe veel 'gedoe' met de Cisco decoder 8485DVB HD PVR. Als ik naar een opgenomen programma kijk, houdt de decoder er na een tijdje mee op, springt de teller naar 0, dan naar 5, gaat helemaal uit, en vervolgens verschijnt er 'loading, please wait' op het tv-scherm. Je zit dan 5 minuten naar dat scherm te turen in de hoop dat het gauw voorbij is, en daarna moet je weer helemaal opnieuw 'doorspoelen' naar waar je gebleven was met kijken, en dan een paar minuten later herhaalt het hiervoor omschreven zich. Het betekent natuurlijk dat je niet met goed fatsoen naar een opgenomen programma kunt kijken (probleem doet zich, tot nu toe??, alleen voor bij opgenomen programma's). Ik heb de automatische update functie, op advies van een Ziggo monteur uitgezet, want deze dacht dat er wellicht een update binnenkwam. Dit, net zo min als resetten, heeft geholpen.
Wie, O Wie??
 
MisterSenseo
Je zou kunnen proberen die automatische update aanzetten en de decoder een half uur van stroom af en hem daarna aanzetten, kijken of het zin heeft maar..........in mijn optiek.........dat ding is stuk.
Ziggo helpdesk bellen, verhaal uitleggen, vragen om een nieuwe, dan krijg je een sticker met een adres erop en dan omwisselen dat hok !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Helpdesk bellen ! Spul gelijk laten omruilen. Bij UPC zijn ze een tijdje geleden al begonnen met een omruilactie. Bleek namelijk dat een bepaalde partij van die Cisco's gewoon niet deugde. Dit even ervan uitgaande dat op jouw cisco de nieuwste firmware staat (dus eerst even Senseo's tip uitvoeren.)

De consumentenbond heeft overigens niet voor niks een negatief verkoopadvies uitgebracht voor deze recorder. Het regende klachten. Maarja, helaas kun je niet kiezen welke recorder je krijgt....
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Monteur_kees
Wat voor tv toestel zit er aangesloten op de cisco.
Indien samsung verander dan eens resolutie tussen
720 of 1024

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
PJB1950
Bedankt voor de reacties. Vandaag een monteur geweest. Volgens hem is de net 18 dagen oude Cisco gewoon kapot, stuk, niets meer aan te doen. Ik krijg dus een nieuwe!! Hopelijk vertoont die geen kuren!
 
Monteur_kees
Ben toch benieuwd naar type tv ??
Ook met name omdat er een nw i-guide versie getest wordt

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
PJB1950
Een oude Sony, dus een verbinding met een scartkabel. Moet nog een bijpassende TV kopen van 26 27 inch beeldscherm (dus niet zo'n grote); een suggestie? Ik zie door de bomen het bos niet meer!!
 
Monteur_kees
Bedankt voor je antwoord,
Als je via scart kijk . Lijk het niet op eerder genoemde problemen
Dus dan wordt he even wachten op een nieuwe ontvanger
Vwb een nieuwe tv mag ik geen uitspraak doen.
Maar je zou kunnen kijken bij een lokale dealer in B.o.z

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
PJB1950
misschien in de richting denken van de TV genoemd aan het eind van uw bericht, maar dan kleiner!!
 
MisterSenseo
LG doet het lekker met alle Ziggo apparatuur, maar ook Samsung, 2 merken waar ikzelf ervaring mee heb, met andere merken geheel geen ervaring, doe ermee wat je wilt.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco decoder 'reload' voortdurend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie