obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nog steeds telefoonstoring 4102
jalineanne
In de nacht van 31 oktober en 1 november zijn in omgeving 4102 werkzaamheden uitgevoerd. dit zou in de loop van de nacht weer verholpen zijn.

Sindsdien hebben wij last van een telefoonstoring... eerst werd je gebeld maar hoorde je de beller niet. Vervolgens was de lijn helemaal dood.
Er is wel een storing gemeld op de website... deze zou verholpen zijn, maar niets blijkt minder waar.
Bij navraag blijkt niet alleen ik er last van te hebben, maar ook een familielid in het zelfde postcode gebied en een buurvrouw.

Deze morgen heb ik Ziggo nog gebeld. Medewerkster kon zien dat er iets mis was met mijn modem, en er zou een monteur ingepland moeten worden.
Ware het niet dat hun systeem er uit lag, en ik vanmiddag terug moet bellen. Kost me klauwen vol beltegoed!

Maar dat wil ik niet nu ik weet dat er meer mensen er last van hebben, en ik denk dat de storing omvangrijker is dan alleen binnen mijn 4 muren...

ziggo help me alsjeblieft!!
 
Nicholas
Wat je zowieso moet doen is de stekker van de modem eruit halen en hem er na een minuutje terug in doen. Misschien heb je dat al gedaan. Ik weet niet of je een mobiel abonnement hebt of een pre-paid maar hou bij wanneer je hebt gebeld en hoe lang. Kan is namelijk erg groot dat je gecompenseerd gaat worden in de telefoonkosten aangezien het een storing bij Ziggo betreft en je dus niet kon bellen.
Hiervoor kun je later via de ziggo site een klacht/verzoek indienen.

Oh, er is een telefonie storing (in jouw postcodegebied) Wordt dus afwachten todat het is opgelost.

Quote

Telefoniestoring bij Ziggo
Er is storing. Onze Telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de middag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Gewijzigd door Nicholas op 05-11-2012 16:49
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
jalineanne
Nog steeds geen telefoon. Zag dat gistermiddag weer een storing was gemeld, en zag de status op onopgelost staan.
Paar uur later stond deze op opgelost....

Helaas.......stekker er uit getrokken, minimaal 1 minuut gewacht... boeltje opgestart... weer geen telefoon!
Familie geprobeerd te bellen met mijn mobiel naar hun vaste Ziggo lijn.... ook daar geen gehoor.
Buren geen telefoon!!!

Dit wordt een beetje te gek zo...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds telefoonstoring 4102', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
Snelheid nog steeds dezelfde Snelheid : 8 21-03-2015
verbinding met wifi valt steeds weg Klacht over Ziggo : 14 26-03-2014
steeds wegvallen van wifi netwerk Storing : 4 04-11-2013
FTP en MYSQL verbinding valt steeds weg WiFi, draadloos netwerk : 7 06-10-2013
Advertentie