obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Heb Motorola 5100E, wil WiFi
Peter06848946
Beste mensen,

ik heb momenteel een Motorola 5100E, wil ik wil graag WiFi (voor spaarzaam gebruik). Hoe pak ik dit aan? Kan Ziggo mij een nieuw modem geven? Of moet ik het daar kopen? Of kan ik het ook elders kopen, en welke raden jullie aan?

We hebben hier Ziggo Z1 en Vista + Win7.

Bedankt!
 
Nicholas
Je kunt het beste even met ziggo Bellen en dan het verzoek doen voor een ander draadloos modem. Jij hebt nog een vrij oud modem dus daar doen ze zeker niet moeilijk over. Je krijgt dan gewoon gratis een Cisco draadloos modem of een Ubee EVW draadloos modem.

Ik ben natuurlijk niet van de klantenservice maar dit is mijn ervaring in ieder geval.

Laat nog even weten hoe het afloopt !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Peter06848946
OK. Zal ik nog een gebrek faken of is dat niet nodog? Zo ja: welk gebrek is handig?
 
Nicholas
Nee, dat is niet nodig. En al was het wel nodig, dan had ik het niet gezegd. Pfft

In mijn optiek duurt eerlijkheid altijd nog het langst.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Ik zou overstappen naar Alles-in-één Plus, dan krijg je zeker weten je wifi modem, dan na 3 maanden downgraden naar AiE Basis en je hebt niemand belazerd en toch bereikt wat je wilde........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Peter06848946
Helaas:

2Het gratis Wi-Fi-modem is voor nieuwe Ziggo Alles-in-1-abonnees die nog geen internet van Ziggo afnemen.

Even wat anders: sinds enkele dagen geeft Chrome geen geluid meer, alle andere programma's wel. Herinstalleren helpt niet, hebben jullie een idee?
 
junkonwheels
nou ik had vorige week een monteur hier die mij vertelden dat ziggo nieuwe modems gaat uitgeven aan alle abo met een ubee kabel modem zonder wifi
je zou dan een met wifi weer krijgen. maar je kan altijd nog voor 25euro een router met wifi kopen werk net zo goed of zelfs beter dan wifi uit het ziggo modem.
 
Nicholas
ja, ik vind het ook idioot. Ziggo wil in de nabije toekomst een groot wifi netwerk creëren. Dan zijn ze er toch bij gebaat om zoveel mogelijk toegangspunten te hebben.

Maarja.. blijkbaar willen ze liever alles in 1 klanten hebben.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo

Quote

Peter06848946 schreef:

Helaas:

Het gratis Wi-Fi-modem is voor nieuwe Ziggo Alles-in-1-abonnees die nog geen internet van Ziggo afnemen.


Ik ga het ff helemaal oneens met je zijn.
Jouw Motorola modem haalt geen AiE Plus snelheid dus moeten ze je een nieuw modem geven en dat kan dus alleen maar een Ubee of Cisco wifi modem zijn.
Jij bent dus totaal fout geïnformeerd, mijn beste.....Pfft
Dus, overstappen naar AiE Plus, je nieuwe modem ontvangen, na 2 maanden downgraden naar AiE Basis en klaar........
Zoals Nicholas eerder al vermeldde : defecten faken is not done, eerlijkheid duurt het langst en mijn voorstel is geen bedrog, dit wordt zelfs door monteurs aangeraden om te doen...Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb Motorola 5100E, wil WiFi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie