Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Losse wedstrijden uit de Eredivisie met TV op Bestelling
Zippo

Als voetballiefhebber kent u vast de magie van een wedstrijd live op televisie kijken. Wellicht wilt u niet direct een abonnement afsluiten, maar toch zo af en toe een topwedstrijd uit de Eredivisie of uit het buitenland kunnen kijken.

Dat kan met TV op Bestelling* van Ziggo.
Bestel nu losse wedstrijden uit de Eredivisie, of kies voor duels uit de Engelse, Spaanse Duitse en Italiaanse competities. De wedstrijden kijkt u gewoon op uw televisie, zonder abonnement. Bovendien betaalt u tot en met 9 december slechts de helft van de prijs!**

*Om gebruik te maken van TV op Bestelling heeft u een digitale ontvanger nodig.
**De reguliere prijs van een losse wedstrijd bedraagt € 5,95. De kortingsactie is geldig tot en met 9 december 2012.

Bron: Ziggo Nieuwsbrief

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

kobus1960
Heel mooi allemaal, ik heb al EDL, nu eens even kijken.
Fox heeft van de NMA toestemming gekregen om EDL in
te lijven en gaat daar plm. 1 Miljard in stoppen, dat moet
weer retour komen, links of rechtsom. Ik heb de grens
voor EDL gezet op € 20,-. Daarboven ben ik weg, simpel.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Losse wedstrijden uit de Eredivisie met TV op Bestelling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wedstrijden eredivisie bij Ziggo te zien op FOX Eredivisie Live : 5 04-08-2013
Storing inloggen op Eredivisie Live GO Eredivisie Live : 2 14-08-2012
Eredivisie Live HD ook bij Ziggo en Glashart Media Eredivisie Live : 1 24-07-2010
Uitval signaal tijdens wedstrijden Oranje Analoge radio of televisie storing : 5 13-07-2010
Ziggo stuurt taart wegens storingen tijdens wedstrijden Oranje Algemeen : 11 06-07-2010
Advertentie