obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo's digitale voetbalkanaal Eredivisie Live. Deel je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Wedstrijden eredivisie bij Ziggo te zien op FOX
Zippo
Kabelaar Ziggo, gaat tv-zender Fox doorgeven, deze bezit de komende 13 jaar de voetbalrechten van de eredivisie.
De live wedstrijden van de eredivisie zijn daardoor in ieder geval voor Ziggo-abonnees te zien.

Ziggo en Fox hebben daarover een akkoord bereikt.

Fox biedt vanaf 19 augustus series, films en sportprogramma's.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Mail van Ziggo naar alle huidige Eredivise Live abonnee's.


Geachte heer xxxxx,

Per 1 augustus 2013 wijzigt de naam van de zender Eredivisie Live in FOX Sports Eredivisie. Maar er wijzigt meer dan alleen de naam. FOX Sports introduceert bijvoorbeeld ook een nieuwe zender met alleen internationaal voetbal. In dit bericht informeren wij u graag over de wijzigingen.

Als voetballiefhebber kunt u bij Ziggo vanaf 1 november kiezen uit drie abonnementen:

1. FOX Sports Eredivisie • € 17,95 p/m • 3 kanalen
De thuisbasis van het Nederlandse voetbal. Geniet live van alle wedstrijden in de Eredivisie, Jupiler League, het volledige KNVB Bekertoernooi, wedstrijden van Nederlandse teams in de Europa League én meer!

2. FOX Sports International • € 12,95 p/m • 2 kanalen
Voor internationaal voetbal zit u goed met dit nieuwe abonnement. Mis geen seconde meer van de Engelse Premier League, FA Cup en League Cup, de Italiaanse Serie A en Coppa Italia, de Europa League (m.u.v. Nederlandse clubs) en de Duitse DFB Pokal.

3. FOX Sports • € 24,95 p/m • 5 kanalen
Voor de echte voetballiefhebber: met de combinatie van de twee bovengenoemde abonnementen ontvangt u alle 5 kanalen voor een voordelige prijs.
Kennismaken met alle 5 kanalen
Ziggo zet uw huidige Eredivisie Live abonnement om naar FOX Sports, maar past daarbij tot
1 december 2013 uw maandelijkse tarief van € 17,95 niet aan! U maakt zo vanaf de start van het nieuwe voetbalseizoen op prettige wijze kennis met alle 5 kanalen. Zonder extra kosten kunt u maar liefst vier maanden lang genieten van nationaal en internationaal topvoetbal.

Uw nieuwe abonnement FOX Sports
Zoals aangegeven ontvangt u het complete abonnement FOX Sports tot 1 december 2013 voor € 17,95 per maand. Vervolgens ontvangt u van Ziggo 2 maanden lang € 5 korting en betaalt u tot 1 februari 2014 per maand € 19,95. Daarna betaalt u maandelijks het reguliere tarief van € 24,95.

Maak later uw keuze
Wilt u liever een abonnement op FOX Sports Eredivisie of FOX Sports International? Dan kunt u dit vanaf 1 november 2013 bij ons kenbaar maken. Uiteraard sturen wij u nogmaals een persoonlijk bericht, zodra deze zenders beschikbaar zijn. U kunt dan zelf uw keuze maken.

Meer informatie?
Mocht dit bericht aanleiding zijn om uw huidige abonnement op Eredivisie Live / FOX Sports te willen opzeggen, dan kunt u dit schriftelijk of telefonisch doen via onze Klantenservice of online via Mijn Ziggo. Opzeggen kan tot 1 december 2013 op elk gewenst moment.

Heeft u vragen? Kijk voor meer informatie op ziggo.nl/foxsports. Wilt u een medewerker spreken? Bel gratis 1200 (vanaf uw vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884
(€ 0,10 per minuut) voor onze Klantenservice. U bereikt ons op werkdagen van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur.


Met vriendelijk groet,

Harry de Haas
Directeur Consumentenmarkt
 
Mr ziggo
Ik heb de start van de competitie gevolgd op Fox sports.
De kwaliteit van het Hd kanaal is goed 421 maar de andere Fox sports zenders hebben een zeer slechte beeld kwaliteit.
Het zijn sd zenders en is niet om aan te zien.
Ik begrijp niet dat ze niet gewoon in Hd resolutie worden uitgezonden.
Op een ander Ziggo forum is men daarom een enquête gestart om Ziggo in beweging te krijgen alsnog de zenders in Hd uit te ze



Mijn vraag kan ik de url daarvoor hier plaatsen?
 
Zippo
Nou nee, dat gaat niet werken. Je kunt wel een nieuw onderwerp starten en zelf een enquete starten. Beide forums werken onafhankelijk van elkaar.

Op beide zijn vertegenwoordigers van ziggo te vinden die dit soort signalen kunnen oppikken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Mr ziggo
Bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag..
Ikzelf denk dat 2x een aparte enquête niet goed genoeg gaat werken en een wazig beeld veroorzaakt voor de Ziggo medewerkers.
Als er op twee forums tegelijk gestemd wordt zouden de mensen daar dubbel gebruik van kunnen gaan maken.
Bedankt voor de gastvrijheid en ik kom binnenkort weer even langs
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wedstrijden eredivisie bij Ziggo te zien op FOX', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie