obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
GEEN ANALOOG SIGNAAL
feargel
vanaf 11-01 zou hier het signaal worden geleverd helaas! Ziggo heeft het pakket geleverd maar kan er niet mee aan de slag omdat er geen analoog signaal de woning binnenkomt. KS gebeld word je afgebroken omdat het er te druk is op het momentShock kan dus helemaal niks gebruiken Angry

Edit MOD, Dubbelpost verwijderd, heeft geen zin.
Gewijzigd door kobus1960 op 11-01-2013 11:32
 
MaXMhZ
Kijk even na wie analoge TV zou moeten leveren. Het is niet vanzelfsprekend dat Ziggo dit op uw adres onder beheer heeft. Zo zal in de Cogas regio de analoge kabel TV door Cogas geleverd moeten worden.
 
RoxannevL
Ik heb ook geen analoog signaal. Abonnement ingegaan op 9 augustus...Klantenservice kon me niet helpen, wist ook niet te vertellen of de aansluiting al was geregeld. Ik heb gecontroleerd wie de leverancier is, en dat zou bij mij wel Ziggo moeten zijn.

We proberen vandaag weer de klantenservice te bereiken, maar misschien dat iemand nog een andere reden weet waarom het niet werkt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN ANALOOG SIGNAAL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie