Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
geen analoge radio-ontvangst?
|
|
hiryu |
Geplaatst op 27-02-2013 14:44
|
Activiteit » Enschede » 7521VG » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear WNR3500 » TV Standaard » Humax IR-FOX C Berichten: 2 Lid sinds: 27-02-2013 |
De onlangs aangeschafte analoge tuner ontvangt geen signaal, de signaalsterkte-indicator op de tuner slaat niet uit (0, soms 1 streepje)). Ik heb de schakelaar op de umu een aantal keren omgezet. Dit geeft geen resultaat. De kabel laat zich niet direct op de wanddoos aansluiten (male-male). Ik heb de analoge radio-functie van mijn pakket niet eerder gebruikt en kan daarom niet aangeven of het ooit heeft gewerkt. |
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 27-02-2013 14:47
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote hiryu schreef: De onlangs aangeschafte analoge tuner ontvangt geen signaal, de signaalsterkte-indicator op de tuner slaat niet uit (0, soms 1 streepje)). Ik heb de schakelaar op de umu een aantal keren omgezet. Dit geeft geen resultaat. De kabel laat zich niet direct op de wanddoos aansluiten (male-male). Ik heb de analoge radio-functie van mijn pakket niet eerder gebruikt en kan daarom niet aangeven of het ooit heeft gewerkt. Mogelijk is dan je UMU defect. Analoge radio is normaal gesproken altijd aanwezig (er vanuit gaande dat je wel tv kan kijken). Als je mij een PB stuurt met je postcode+huisnummer dan zorg ik er voor dat je een nieuwe toegestuurd krijgt. Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
hiryu |
Geplaatst op 03-03-2013 16:43
|
Activiteit » Enschede » 7521VG » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear WNR3500 » TV Standaard » Humax IR-FOX C Berichten: 2 Lid sinds: 27-02-2013 |
Quote Ziggo-WebCare_Jelle schreef: Quote hiryu schreef: De onlangs aangeschafte analoge tuner ontvangt geen signaal, de signaalsterkte-indicator op de tuner slaat niet uit (0, soms 1 streepje)). Ik heb de schakelaar op de umu een aantal keren omgezet. Dit geeft geen resultaat. De kabel laat zich niet direct op de wanddoos aansluiten (male-male). Ik heb de analoge radio-functie van mijn pakket niet eerder gebruikt en kan daarom niet aangeven of het ooit heeft gewerkt. Mogelijk is dan je UMU defect. Analoge radio is normaal gesproken altijd aanwezig (er vanuit gaande dat je wel tv kan kijken). Als je mij een PB stuurt met je postcode+huisnummer dan zorg ik er voor dat je een nieuwe toegestuurd krijgt. Ik heb de UMU ontvangen (en dat was ruim binnen de geschatte 10 werkdagen!) en de tuner werkt perfect, waarvoor dank. Alle stations komen met 100% binnen. Super! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-03-2013 16:53
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
En dank voor de feedback! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen analoge radio-ontvangst?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Advertentie