obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
geen analoge radio-ontvangst?
hiryu
De onlangs aangeschafte analoge tuner ontvangt geen signaal, de signaalsterkte-indicator op de tuner slaat niet uit (0, soms 1 streepje)). Ik heb de schakelaar op de umu een aantal keren omgezet. Dit geeft geen resultaat. De kabel laat zich niet direct op de wanddoos aansluiten (male-male). Ik heb de analoge radio-functie van mijn pakket niet eerder gebruikt en kan daarom niet aangeven of het ooit heeft gewerkt.
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

hiryu schreef:

De onlangs aangeschafte analoge tuner ontvangt geen signaal, de signaalsterkte-indicator op de tuner slaat niet uit (0, soms 1 streepje)). Ik heb de schakelaar op de umu een aantal keren omgezet. Dit geeft geen resultaat. De kabel laat zich niet direct op de wanddoos aansluiten (male-male). Ik heb de analoge radio-functie van mijn pakket niet eerder gebruikt en kan daarom niet aangeven of het ooit heeft gewerkt.

Mogelijk is dan je UMU defect. Analoge radio is normaal gesproken altijd aanwezig (er vanuit gaande dat je wel tv kan kijken). Als je mij een PB stuurt met je postcode+huisnummer dan zorg ik er voor dat je een nieuwe toegestuurd krijgt.
Ziggo WebCare Jelle
 
hiryu

Quote

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Quote

hiryu schreef:

De onlangs aangeschafte analoge tuner ontvangt geen signaal, de signaalsterkte-indicator op de tuner slaat niet uit (0, soms 1 streepje)). Ik heb de schakelaar op de umu een aantal keren omgezet. Dit geeft geen resultaat. De kabel laat zich niet direct op de wanddoos aansluiten (male-male). Ik heb de analoge radio-functie van mijn pakket niet eerder gebruikt en kan daarom niet aangeven of het ooit heeft gewerkt.

Mogelijk is dan je UMU defect. Analoge radio is normaal gesproken altijd aanwezig (er vanuit gaande dat je wel tv kan kijken). Als je mij een PB stuurt met je postcode+huisnummer dan zorg ik er voor dat je een nieuwe toegestuurd krijgt.

Ik heb de UMU ontvangen (en dat was ruim binnen de geschatte 10 werkdagen!) en de tuner werkt perfect, waarvoor dank. Alle stations komen met 100% binnen. Super!
 
kobus1960
En dank voor de feedback! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen analoge radio-ontvangst?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie