Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
zeer slechte wifi ontvangst
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27-04-2013 20:07
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Marcel, zie reactie op je PB naar mij. |
|
|
Paulo1 |
Geplaatst op 28-04-2013 12:58
|
Activiteit » Zoetermeer » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Extra » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 8 Lid sinds: 24-04-2013 |
Ik zit ook te wachten op een antwoord van Erwin. |
|
|
mschroef |
Geplaatst op 29-04-2013 15:51
|
Activiteit » leiden » 2332dh » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Plus Berichten: 7 Lid sinds: 23-04-2013 |
Hoi Paulo , Ik denk dat Erwin een paar dagen vrij is. Volgens Kobus wordt er serieus aan gewerkt. Nog even geduld dus. |
|
|
RobertNL |
Geplaatst op 02-05-2013 11:00
|
Activiteit » Sittard » 6137JB » Alles-in-1 Basis » Cisco EPC3925 WiFi » - » TV Extra » Humax iRHD-5100c Berichten: 1 Lid sinds: 02-05-2013 |
Ik zal ook nog maar even inhaken op deze discussie. Ik zit met precies hetzelfde probleem met mijn Cisco wifi modem. Het was niet moeilijk om lotgenoten te vinden, aangezien dit forum meteen naar boven kwam. De wifi-ontvangst is ronduit waardeloos te noemen. Zelfs op korte afstand is de verbinding slecht en totaal niet stabiel. Met mijn telefoon hoef ik het niet eens te proberen en als ik 1 kamer verder zit is de verbinding ook vrijwel 0,0. Net als anderen heb ik al geprobeerd om een rustig kanaal aan te geven, maar helaas met weinig succes (overigens is het instellen/kiezen van een specifiek wifi-kanaal voor de gemiddelde gebruiker denk ik al veel te ingewikkeld/technisch). Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben zwaar ontevreden en verwacht dan ook een vervangende wifi-modem. Ik begrijp dat je niet hoeft te verwachten dat je overal door het hele huis en in de tuin een superstabiele verbinding zal hebben, maar het moet toch echt op zn minst een bruikbare functionaliteit zijn. |
|
|
mschroef |
Geplaatst op 02-05-2013 14:02
|
Activiteit » leiden » 2332dh » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Plus Berichten: 7 Lid sinds: 23-04-2013 |
Probleem opgelost !!!!!! Ziggo webcare en met name Erwin , bedankt voor jullie snelle inzet TOP. |
|
|
Paulo1 |
Geplaatst op 02-05-2013 14:34
|
Activiteit » Zoetermeer » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Extra » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 8 Lid sinds: 24-04-2013 |
Quote mschroef schreef: Probleem opgelost !!!!!! Ziggo webcare en met name Erwin , bedankt voor jullie snelle inzet TOP. Fijn om te lezen dat er iets gedaan kan worden, maar ik ben wel benieuwd wat Erwin kan doen en een klantenservice/Service + niet kan........Ik heb Erwin mijn 06 nummer gemaild, maar wacht geduldig nog op zijn belletje. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-05-2013 15:10
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Je hebt er meer aan je klantgegevens in een PB naar Erwin te sturen. |
|
|
Paulo1 |
Geplaatst op 02-05-2013 16:10
|
Activiteit » Zoetermeer » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Extra » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 8 Lid sinds: 24-04-2013 |
Dat heb ik de 25e al gedaan....Hij heeft mij ook al een PB gestuurd, dat hij mij heeft geprobeerd te bellen....waarschijnlijk mijn thuis nummer. Tsjaa, was helaas niet thuis, moet ook werken. Heb Erwin 30 april mijn 06 nummer gestuurd op zijn verzoek. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-05-2013 17:26
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Oke, dan is het afwachten, je ziet, Webcare wil oplossen. |
|
|
Paulo1 |
Geplaatst op 15-05-2013 11:01
|
Activiteit » Zoetermeer » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Extra » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 8 Lid sinds: 24-04-2013 |
Even een update...... Maandag monteur geweest. Wifi signaal leek gewoon goed te zijn, maar snelheid was zeer traag. Gelukkig tijdens het testen viel zijn verbinding ook af en toe uit. Monteur heeft nu nieuwe modem geplaatst en (even afkloppen) sinds 2 dagen geen probleem meer. @Erwin Ziggo Webcare bedankt voor je inzet! Automatisch samengevoegd met vorige post op: 08 juli 2013, 11:39:42: nogmaals een update...... Helaas na 2 à 3 weken wederom ellende met Wifi. Weer met Erwin aan het mailen, maar helaas lijkt het of hij ook niet meer weet wat te doen. Op mijn prive berichten krijg ik helaas zeer weinig respons van Erwin, wellicht dat hij het hier wel leest en snel met een oplossing komt. Gewijzigd door Paulo1 op 08-07-2013 11:39 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte wifi ontvangst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Waar is de 2,4 WiFi | Algemeen | : 6 | 17-12-2023 |
zonnepanelen verbinden met wifi | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 05-09-2023 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Wifi punt Zyxel Wap6807 | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 16-01-2022 |
Advertentie