Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
zeer slechte wifi ontvangst
kobus1960
Marcel, zie reactie op je PB naar mij. Wink
 
Paulo1
Ik zit ook te wachten op een antwoord van Erwin.
 
mschroef
Hoi Paulo ,
Ik denk dat Erwin een paar dagen vrij is.
Volgens Kobus wordt er serieus aan gewerkt.
Nog even geduld dus.
 
RobertNL
Ik zal ook nog maar even inhaken op deze discussie. Ik zit met precies hetzelfde probleem met mijn Cisco wifi modem.
Het was niet moeilijk om lotgenoten te vinden, aangezien dit forum meteen naar boven kwam.

De wifi-ontvangst is ronduit waardeloos te noemen. Zelfs op korte afstand is de verbinding slecht en totaal niet stabiel. Met mijn telefoon hoef ik het niet eens te proberen en als ik 1 kamer verder zit is de verbinding ook vrijwel 0,0.

Net als anderen heb ik al geprobeerd om een rustig kanaal aan te geven, maar helaas met weinig succes (overigens is het instellen/kiezen van een specifiek wifi-kanaal voor de gemiddelde gebruiker denk ik al veel te ingewikkeld/technisch).

Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben zwaar ontevreden en verwacht dan ook een vervangende wifi-modem.
Ik begrijp dat je niet hoeft te verwachten dat je overal door het hele huis en in de tuin een superstabiele verbinding zal hebben, maar het moet toch echt op zn minst een bruikbare functionaliteit zijn.
 
mschroef
Probleem opgelost !!!!!!
Ziggo webcare en met name Erwin , bedankt voor jullie snelle inzet TOP.
 
Paulo1

Quote

mschroef schreef:

Probleem opgelost !!!!!!
Ziggo webcare en met name Erwin , bedankt voor jullie snelle inzet TOP.


Fijn om te lezen dat er iets gedaan kan worden, maar ik ben wel benieuwd wat Erwin kan doen en een klantenservice/Service + niet kan........Ik heb Erwin mijn 06 nummer gemaild, maar wacht geduldig nog op zijn belletje.
 
kobus1960
Je hebt er meer aan je klantgegevens in een PB naar Erwin te sturen.Wink
 
Paulo1
Dat heb ik de 25e al gedaan....Hij heeft mij ook al een PB gestuurd, dat hij mij heeft geprobeerd te bellen....waarschijnlijk mijn thuis nummer. Tsjaa, was helaas niet thuis, moet ook werken.
Heb Erwin 30 april mijn 06 nummer gestuurd op zijn verzoek.
 
kobus1960
Oke, dan is het afwachten, je ziet, Webcare wil oplossen.
 
Paulo1
Even een update......

Maandag monteur geweest. Wifi signaal leek gewoon goed te zijn, maar snelheid was zeer traag. Gelukkig tijdens het testen viel zijn verbinding ook af en toe uit.
Monteur heeft nu nieuwe modem geplaatst en (even afkloppen) sinds 2 dagen geen probleem meer.

@Erwin Ziggo Webcare bedankt voor je inzet!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 08 juli 2013, 11:39:42:
nogmaals een update......

Helaas na 2 à 3 weken wederom ellende met Wifi. Weer met Erwin aan het mailen, maar helaas lijkt het of hij ook niet meer weet wat te doen. Op mijn prive berichten krijg ik helaas zeer weinig respons van Erwin, wellicht dat hij het hier wel leest en snel met een oplossing komt.
Gewijzigd door Paulo1 op 08-07-2013 11:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte wifi ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie