Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
zeer slechte wifi ontvangst
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 09-07-2013 16:07
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
@paulo1, Als je middels PB je klantnummer en postcode+huisnummer (of het bericht welke je naar mijn collega Erwin gestuurd hebt) stuurt, dan kijk ik of we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Paulo1 |
Geplaatst op 12-07-2013 19:52
|
Activiteit » Zoetermeer » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Extra » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 8 Lid sinds: 24-04-2013 |
@Jelle, Na jouw PB van 2 dagen geleden zit ik nog steeds op Erwin te wachten. "Hoi Paulo, Mijn collega erwin begint vanmiddag wat later. Hij neemt vanmiddag of vanavond contact met je op. Groet, Ziggo Webteam Jelle " |
|
|
wilmafrederiksen |
Geplaatst op 27-10-2013 23:15
|
Activiteit » Best » 5684 GB » Cisco EPC3925 Berichten: 4 Lid sinds: 27-10-2013 |
Hoi, Ik ben ook overgestapt naar ziggo. Helaas, want ik heb de laatste jaren geen slechter internet ontvangst gehad. Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Voorheen bij OnsBrabantNet en KPN had ik zelfs op zolder draadloos super snel internet. Nu valt het steeds uit of is ontzettend traag. Iets downloaden zit er niet in. Zelfs een computer die op de eerste etage staat met met een kabel met het modem verbonden is is supertraag. Nu zit ik met mijn laptop naast het modem. Toen ik vanavond aan het downloaden was, kon ik niet gelijktijdig op internet. Dit heb ik nog nooit met een andere internetprovider meegemaakt. Ik heb al diverse malen telefonisch contact gehad met Ziggo. Volgens hen is er niets aan de hand en is het normaal. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik terug ga switchen naar een van de eerdere providers. Tenzij Ziggo nu zorgt dat ik daadwerkelijk overal in huis snel internet heb, zoals ze in hun advertenties ook beloven. Wifi-Spots is overigens ook geen aanrader. Zelfs in huis meerendeel van de tijd geen ontvangst. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes, Wilma |
|
|
arjanvdh |
Geplaatst op 08-04-2014 21:26
|
Activiteit » Uden » 5402VL » TV + Internet Z2 » Cisco EPC3928 WiFi » TV Standaard Berichten: 1 Lid sinds: 08-04-2014 |
Ik ben sinds 3 weken overgestapt op ziggo en heb ook al meteen het probleem dat het wifisignaal slecht is en steeds opnieuw verbind terwijl ik 1 m van de router af zit. Dus ik hoop dat jullie van ziggo webcare mij ook kunnen helpen want dit is heel vervelend. |
|
|
Siska |
Geplaatst op 01-05-2014 10:28
|
Activiteit » Een » 9342PJ Berichten: 2 Lid sinds: 01-05-2014 |
Oud topic maar reageer er toch nog even op. Heb net gebeld met de klantenservice van Ziggo.. Precies het zelfde probleem en wordt gewoon afgescheept met het verhaal maar een andere router aan te schaffen.. Even mijn verhaal in het kort. 2012 verhuisd en klant geworden bij Ziggo. Ik ben a-technisch dus er is een monteur langsgekomen om alles te installeren. Keurig gedaan, zelfs alle draden netjes vastgemaakt..top. Na korte tijd bleek dat mijn draadloze internet steeds uitviel..verschillende keren gebeld maar uiteindelijk maar een draadje van de meterkast naar mijn vaste pc (dwars door mijn kamer) gelegd..mijn pc stond ongeveer 2 meter bij de meterkast vandaan. In 2013 weer verhuisd en nu zat ik weer net hetzelfde probleem..aantal keer gebeld, kanalen veranderd maar geen verbetering...wel goed te woord gestaan..de laatste medewerker adviseerde mij een bedraade verbinding te maken zodat deze getest kon worden. Vanmorgen gebeld en ik sta met lege handen..ben pislink!!! Heel jammer mevrouw maar ik kan niets voor u doen..koop maar een andere router (of hoe dat dan ook maar mag heten) ik zit op de bank met alleen maar een muurtje tussen mij en de meterkast en als ik naar een andere site ga, is het mis.. Alle telefoons, tabelts e.d. geven aan voldoende verbinding te hebben en bij vrienden met WIFI werkt alles gewoon goed.. Dus ik heb pech.... SLECHT, SLECHT, SLECHT... HELLUP!!! ik ben dus echt a-technisch, wat moet ik nu doen..kan wel betalen maar wordt niet geholpen... |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01-05-2014 11:44
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Is zo lastig om vanaf hier te kijken hoe alles zit qua aansluiten / splitter / kabels / instellingen enz. Heb je geen contacten die er wat meer mee kunnen? |
|
|
Siska |
Geplaatst op 01-05-2014 13:29
|
Activiteit » Een » 9342PJ Berichten: 2 Lid sinds: 01-05-2014 |
Ik heb net een aanbod gekregen van iemand die mij wil helpen..halleluja! Kijk het daarna nog even aan en als het dan nog niet goed is ga ik overstappen.. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte wifi ontvangst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Waar is de 2,4 WiFi | Algemeen | : 6 | 17-12-2023 |
zonnepanelen verbinden met wifi | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 05-09-2023 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Wifi punt Zyxel Wap6807 | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 16-01-2022 |
Advertentie