obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
zeer slechte wifi ontvangst
mschroef
Sinds onze overgang van telfort naar ziggo hebben wij niets anders dan ellende met de wifi ontvangst. Zelfs op een meter afstand van het modem hebben we negen van de tien keer geen internet,het modem staat gewoon vrij op de vensterbank en wordt door niets belemmerd en er zijn ook geen stoorzenders in de buurt.
Via wifi analyzer heb ik inmiddels al het rustigste kanaal opgezocht maar dat mag ook niet baten.
Inmiddels heb ik al twee maal telefonisch contact gehad met ziggo waarvan een keer een duur nummer gebeld wat me 11 euro kostte. Hier hebben we alles door genomen oa het wisselen van de frequenties.
Nu dus maar een mail gestuurd met deze problemen en als antwoord gekregen dat ziggo hier geen invloed op heeft.
Hoezo niet?????? Men adverteert met wifi door het hele huis maar ik heb nog geen wifi binnen een meter. Waarom lukte het bij telfort dan wel ?? Ook op het vakantiepark waar wij zaten hadden wij geen problemen.
Lijkt mij dus overduidelijk dat het cisco modem een waardeloos ding is.
Oplossing van ziggo...............koop maar een andere router of wifiversterker.................
Dit is te triest voor woorden natuurlijk,ik betaal voor een product dat niet werkt en dan moet ik maar een ander kopen,ik heb inmiddels echt spijt van mijn overstap en walg van de antwoorden van ziggo.
 
Paulo1
Ik ben eind december ook van telfort naar ziggo overgestapt. Ik zit met precies dezelfde probleem. Wat jij geschreven hebt, zou net zo goed mijn tekst kunnen zijn. Precies dezelfde gesprekken gevoerd met klantenservice en Service+ . Inderdaad te triest voor woorden.
Heb op diverse fora ook al verschillende posts geplaatst, maar krijg geen enkele respons van Ziggo webcare team, alleen maar van forumleden met inderdaad verhalen van zeer slecht wifi bereik met ziggo modems.
Tevens op een forum tegengekomen dat Ziggo bezig is met nieuwe modems uit te testen, krijg ik van klantenservice te horen dat dat niet zo is.
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/showthread.php?t=42939

nou, Ziggo webcare team.......horen wij nog iets van jullie?
 
kobus1960
Ik heb het Webcare team een seintje gegeven, even afwachten.
 
mschroef
Had niet veel anders verwacht dan geen antwoord,op mn mail van vorige week heb ik dat ook nog niet gekregen namelijk.
Ik vind dit echt kansloos!
 
Ziggo-WebCare_Erwin
Graag ontvang ik van jullie het klantnummer via een PB.

Ik zal dan kijken wat ik voor jullie kan doen.

Met vriendelijke groet,

Erwin
Ziggo WebCare
 
wortellica
Hopen dat het word opgelost voor julie, ben zelf ook sinds kort overgestapt naar ziggo, heb nu een ubee wifi modem maar die werkt prima.
 
mschroef
Dat hoop ik ook maar vooralsnog hoor ik weinig.
Vandaag maar weer eens een mail naar ziggo gestuurd ,kijken of ik nu een keer antwoord krijg.
Heb gezegd dat ik deze week een oplossing wil want anders hoef ik die bende niet meer .
Zit hier met drie tablets en twee laptops die niet werken,onze dochters moeten hierop dingen voor school doen maar dat gaat dus niet.
Het is 2013 en ziggo presteert het om binnen een straal van 1 meter geen wifi te kunnen leveren,hier hebben ze geen invloed op zeggen ze.
In een woord ............schandalig en van die klantenservice krijg je helemaal maagkrampen,vreselijk.
 
wortellica
Ja, is idd te gek voor woorden.
 
kobus1960

Quote

Ziggo-WebCare_Erwin schreef:

Graag ontvang ik van jullie het klantnummer via een PB.

Ik zal dan kijken wat ik voor jullie kan doen.

Met vriendelijke groet,

Erwin


Heb je dat al gedaan?? Anders gebeurt er weinig.
 
mschroef
Erwin heb je net voor de derde maal een pb gestuurd misschien dat hij nu is aangekomen,de eerste was woensdag meen ik en heb donderdag nog een keer gevraagd of je hem ontvangen hebt.
Ik zal wel heel cynisch klinken als ik zeg dat ik het eigenlijk had kunnen verwachten dat het in drievoud moet .
Groeten Marcel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte wifi ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie