Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Er is een probleem met uw harde schijf (cisco 8485)
Leonoz
Beste medegebruikers,

Na ruim twee jaar continu aanhoudende internet problemen ( nieuw invoer kabel, 4 nieuwe routers ) begint het volgende probleem.

Na 1 april heeft ziggo een leuke update doorgevoerd op de recorder. Met als gevolg ik een fout melding krijg : er is een probleem met uw hardeschijf..... Heel toevallig is 1 maart net mijn garantie verlopen. Met mijn decoder/recorder, net als meer gebruikers merk ik hier. Ziggo heeft natuurlijk geen oplossing. Ow ja tuurlijk een nieuwe decoder kopen!! Nooit iets geks gedaan of verplaatst wat misschien een oorzaak zou kunnen zijn met dit als gevolg.

Ik krijg het gevoel dat ze er een bug in hebben geplaatst, zodat ze even opnieuw kunnen cashen. Ik wil niet zeiken, maar ben er toch aardig pissig over. Ik weiger uit principe om een nieuwe decoder te kopen, en stap nog liever over naar een andere provider!

En natuurlijk zijn mijn internet problemen NOG niet opgelost, al met al een flink drama hier.

Ik hoop dat er misschien een wizzkid is op dit forum die met een goede oplossing kan komen, buiten het vervangen van de HD die kon ik zelf ook wel invullen ;-)

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr,
Leon

Zippo
MOcht het zo zijn zoals je zegt dat ziggo opzettelijk een bug in de firmware introdueert dan zou het hier en op andere sites vol gestaan hebben met probleem meldingen.

Ik denk dus wel dat het aan je ontvanger ligt.

Je kunt eens proberen je ontvanger terug naar de fabrieks instellingen te brengen en je harde schijf opnieuw te formatteren. (hoop dat die optie er is)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Er is een probleem met uw harde schijf (cisco 8485)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie