Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
humax iHDR-5200c kapot voor de 2de keer
berrysch
Mijn humax iHDR-5200c is nu voor de 2de keer kapot in 3 maanden tijd, wij hebben dit apperaat pas 4 maanden.
Ik heb de helpdesk gebeld , de oplossing was dat ik het apperaat moet opsturen en dan gaan ze hem repareren dit duurt een week???
Nu zit ik in de vakantie met kinderen thuis en moet nu dus een week zonder TV doen, ik vind dit niet acceptabel.
Het is een high end product wat nu al 2 keer binnen zeer korte tijd kapot is.
Ik heb ook aangegeven dat ik vervanging van het toestel wil en niet zonder TV kan een week lang.
er was echter niets mogelijk, ik vind dit niet normaal. Ik heb veel geld betaald voor de HUMAx en dat hij 2 keer kapot gaat is niet goed.
De oplossing om maar een week zonder TV te doen is echt niet goed.
Als ik van te voren had geweten dat problemen zo opgelsot zouden worden had ik er wel 2 keer over nagedacht om een abbonement van ziggo te nemen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'humax iHDR-5200c kapot voor de 2de keer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Advertentie