Onderwerp bekijken
Voordelen en nadelen.
Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten.
TV Standaard, TV Plus, TV Extra.
Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
Studentenhuis contractovername
|
|
yvonn23 |
Geplaatst op 28-08-2013 10:03
|
Activiteit » 9718EJ » TV + Internet Z2 Berichten: 1 Lid sinds: 28-08-2013 |
Ik woon in een studentenhuis en we hebben alleen internet van Ziggo (onze huisbaas heeft voor al zijn studentenhuizen TV van Ziggo). Per 1 september verlaat ik het studentenhuis en wil ik het contract over laten zetten op naam van mijn huisgenoot. Ongeveer 4,5 jaar geleden wilden wij dit ook doen, maar dit was een enormmmm gedoe. Contractovername voor studenten kon simpelweg gewoon niet en het huisgenootje dat vertrok moest alles opzeggen, de modem en al moest worden teruggestuurd en vervolgens moest alles weer opnieuw naar ons toe worden gestuurd. Alles moest opnieuw worden aangevraagd, we hadden een paar dagen geen internet en als klap op de vuurpijl werd er over de 100 euro aansluitkosten afgeschreven (deze kosten kreeg ik pas naar veel gedoe terug gestort op mijn rekening). Nu hoop ik dat deze ellende ons bespaard kan blijven en we het abonnement kunnen overschrijven op een andere naam. Is er voor studenten een regeling? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28-08-2013 10:26
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dit is een forum door en voor gebruikers van Ziggo. Regelingen met Ziggo zul je met Ziggo zelf af moeten spreken. Misschien dat hier een "student" langskomt die weet heeft van een dergelijke regeling. |
|
|
briolet |
Geplaatst op 28-08-2013 12:09
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
En vereniging oprichten en die vereniging het abonnement laten nemen. Leden zijn dan de huisgenoten. Maar een eigen vereniging geeft ook een heel gedoe, en de volgende bewoners moeten dan ook het bestuur voort willen zetten. Dus waarschijnlijk nog meer gedoe. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Studentenhuis contractovername', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie