Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Studentenhuis contractovername
yvonn23
Ik woon in een studentenhuis en we hebben alleen internet van Ziggo (onze huisbaas heeft voor al zijn studentenhuizen TV van Ziggo).
Per 1 september verlaat ik het studentenhuis en wil ik het contract over laten zetten op naam van mijn huisgenoot.
Ongeveer 4,5 jaar geleden wilden wij dit ook doen, maar dit was een enormmmm gedoe. Contractovername voor studenten kon simpelweg gewoon niet en het huisgenootje dat vertrok moest alles opzeggen, de modem en al moest worden teruggestuurd en vervolgens moest alles weer opnieuw naar ons toe worden gestuurd. Alles moest opnieuw worden aangevraagd, we hadden een paar dagen geen internet en als klap op de vuurpijl werd er over de 100 euro aansluitkosten afgeschreven (deze kosten kreeg ik pas naar veel gedoe terug gestort op mijn rekening). Nu hoop ik dat deze ellende ons bespaard kan blijven en we het abonnement kunnen overschrijven op een andere naam. Is er voor studenten een regeling?

kobus1960
Dit is een forum door en voor gebruikers van Ziggo.
Regelingen met Ziggo zul je met Ziggo zelf af moeten spreken.

Misschien dat hier een "student" langskomt die weet heeft van
een dergelijke regeling.

briolet
En vereniging oprichten en die vereniging het abonnement laten nemen. Leden zijn dan de huisgenoten. Maar een eigen vereniging geeft ook een heel gedoe, en de volgende bewoners moeten dan ook het bestuur voort willen zetten.

Dus waarschijnlijk nog meer gedoe.Frown

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Studentenhuis contractovername', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie