obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
steeds wegvallen van wifi netwerk
wbavius
Sinds een aantal weken heb ik met mijn computer heel veel last van dat ik geen verbinding meer heb met wifi. Elke keer moet ik opnieuw inloggen en dan constateerd mijn computer dat er een probleem is (Ik zie in windows dat er gewoon volledig signaal is, maar geen verbinding meer) . Ik kan het probleem oplossen en dan heb ik weer verbinding. Dit gebeurt nu steeds vaker.( meerdere keren per uur)
Wat kan het zijn?
 
mesa57
Begin eens met het updaten van de drivers van je wifi.
 
wbavius
hoe kan ik de drivers dan updaten?
Waar moet ik dat doen?
 
mesa57
Dat kan ik zo niet zeggen zonder dat ik weet welke wifi kaart in je computer zit. Je kunt windows update eens bekijken (optionele updates).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'steeds wegvallen van wifi netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie