obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
switch veroorzaakt traag internet.
Etim
Ik heb sinds gisteren een nieuw modem (cisco Epc3928ad) Als ik rechtstreeks op het modem aansluit is de snelheid goed, zodra ik mijn switch er tussen plaats hou ik maar 1/3 van mijn snelheid over.

Grt Eric
 
kobus1960
Welk abbo heb je? Heb je een Gb of een 100mb switch?

Als er meer apparaten in dienst zijn van die switch wordt
de snelheid verdeeld over die apparaten, mits die ook
bezig zijn op het het netwerk. 1 Pc aan, verder alles uit
zou je geen snelheid mogen kosten. Mits bovenste regel
niet goed uitpakt.
 
Etim
Ik heb alles in 1 extra en mijn switch een gb switch.
dus je zou verwachten dat dat moet werken.
zonder switch haal ik een snelheid van gemiddeld 136 en met switch amper 56.
 
kobus1960
En de combi modem/swich/pc alleen, dus verder NIETS erop?
Gebruik je minimaal CAT5E kabels?
 
MisterSenseo
Het mag met een switch eigenlijk niets uitmaken, maar stroom minimaal 3 minuten van de switch af doet vaak wonderen.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Etim
En de combi modem/swich/pc alleen, dus verder NIETS erop?
Gebruik je minimaal CAT5E kabels?

Ik alles al geprobeert, alleen de kabels weet ik niet.
 
Etim
Ik heb zojuist alles even uitgeschakeld en weer opnieuw opgestart, dan een speedtest gedaan ik krijg op 1 pc de volle snelheid terwijl de andere ongeveer bij 80 mbps blijft steken, na enige tijd loopt ook van de eerste pc de snelheid weer terug.
 
edwinsnoep
Hi,

Ik heb exact het zelfde probleem. Afgelopen week een nieuwe Cisco EPC3928AD modem ontvangen en aangesloten. PC rechtstreeks aangesloten geeft 143 Mb down en 14,3 up. Sluit ik mijn Vigor 2850 er op aan (verder niets) is download gereduceerd tot 48 Mb down en 14,3 up.

Met vorige modem ruim 100Mb gehaald met deze Vigor. Ook gigabit switch er tussen geprobeerd.. geen effect. Rechtstreekse CAT 6 kabel tussen Cisco en Vigor zelfde effect.. Verder niets op aangesloten..

Ben je al iets opgeschoten.

Groet,

Edwin
 
briolet
Een switch zou niets mogen uitmaken als het een gigabit switch is. Ik kan me alleen voorstellen dat je een defecte stekker gebruikt die geen gigabit verbinding doorlaat. De switches die ik ken geven altijd met ledjes de verbindingssnelheid aan. Geeft de switch bij jou voor beide gigabit aan?
 
Etim

Quote

briolet schreef:

Een switch zou niets mogen uitmaken als het een gigabit switch is. Ik kan me alleen voorstellen dat je een defecte stekker gebruikt die geen gigabit verbinding doorlaat. De switches die ik ken geven altijd met ledjes de verbindingssnelheid aan. Geeft dje switch bij jou voor beide gigabit aan?


Ik kan op de switch alleen maar zien of er een apparaat contact maak ja of nee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'switch veroorzaakt traag internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie