obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
verbinding met wifi valt steeds weg
irrrene
In de gemeente Hellendoorn ken ik diverse mensen met hetzelfde probleem met internet/wifi van ziggo.

De verbinding valt constant weg en er komt links onderaan in beeld dat de HOST wordt gezocht.
Na een tijdje krijg je de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Als je rechts onderaan kijkt zie je bij de wifi verbinding een melding dat de verbinding niet goed is..
Modem resetten heeft geen nut. Evenals verbinding maken met de wifi spot van ziggo. soms werkt de verbinding weer nadat je de verbinding hebt hersteld en soms duurt het een hele tijd voor het weer lukt verbinding te maken. Ik zag bij ziggo dat er een storing is met e-mails binnen halen, maar deze foutmelding lijkt niet bekend te zijn, al lijkt deze wel op hetzelfde als die storing van de e-mails binnen halen. heeft bellen nut of is het een algemene storing?
 
Zippo
Internet rechtstreeks (bekabeld) geeft geen problemen?

Lijkt op een storingsbron in het wifi bereik.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
irrrene
Het is vreemd aangezien er niets is veranderd in de situatie toen er nog geen problemen waren, en dat ik een aantal mensen ken die hetzelfde probleem opeens hebben.
Ik woon in Hellendoorn en die ik ook ken in Nijverdal.
Ook is het probleem niet constant, maar erg wisselend
 
Zippo
Ok dan zou de storingsbron wel heel krachtig moeten zijn om in zo'n groot gebied problemen te veroorzaken. Een nieuwe telecom zendmast misschien.

Je kunt eens proberen met inSSIDer een vrij kanaal te zoeken. Wie weet zie je ook de storingsbron wel en kun je die vermijden door een ander kanaal te kiezen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
depuk
Exact hetzelfde probleem in Den Bosch. Nooit problemen gehad met het draadloos internet. Onlangs hebben ze meerdere werkzaamheden verricht en daarna is het begonnen. Ook ik heb met inSSider gekeken en zit op het goede kanaal. Zit met 1 laptop 1 tablet en 2 android toestellen op het netwerk.

Dit probleem doet zich niet alleen bij mij voor, maar ook bij een aantal vrienden van mij. Advies van ziggo was om de lichtjes van de modem de huiskamer in te richten (whahaha). Nooit problemen mee gehad, waarom dan nu wel???

Groet,
Remon.
 
kobus1960
Er heerst onder de reaguurders een absoluut taboe, daarom wordt er niet zoveel gereageerd op dergelijke topics. Heel logisch.

Schrijf vooral niet dat het weleens aan de thuissituatie kan liggen. kom ook
niet met voorbeelden, onmogelijk want...........Het is de schuld van Ziggo!!

Dus komen we daar maar niet meer mee. Helpless

@3sn, beste remedie, even vanaf begin weer beginnen.
 
depuk
beste kobus1960,

Wellicht neem ik je reactie verkeerd op en dat zal dan aan mij liggen, maar er is bij mij dan ook niets, maar dan ook niets veranderd in de thuissituatie en dus kan ik die dan ook niet opnoemen. Of moet ik iets gaan "verzinnen" dat het aan mij thuissituatie ligt? Lijkt me niet echt raadzaam, wel dan? Wanneer het draadloos internet van de een op de andere dag niet meer naar behoren werkt en je dan de helpdesk van ziggo belt verwacht je een oplossing. Wanneer je dan te horen krijgt dat het aan de lampjes van de modem ligt moet ik toch wel even erg hard lachen. Ik hoop dat je dat jezelf kan voorstellen.

Met vriendelijke groet,
depuk.
 
BMP
Dit is een handige Android app niet beschikbaar voor IOS, helaas Think
kanalen controleren sterktes enz enz.

https://play.google.com/store/apps/de...yzer&hl=nl

wifi_analyzer_1
Gewijzigd door BMP op 26-03-2014 18:49
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Off topic:
@BMP:
Waar vind ik de app voor iOS ?
Ik heb hem nog niet kunnen vinden en wil hem dolgraag hebben.
Op Android werkte het geweldig maar nu heb ik een aaifoon........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Werkt ook prima, Ookla in zoekveld appstore.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding met wifi valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie