Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Geen tegemoetkoming na lange aansluiting
|
|
firefighter |
Geplaatst op 03-01-2014 21:20
|
Activiteit » Wassenaar » 2241 BG Berichten: 2 Lid sinds: 03-01-2014 |
Aanvraag in april 2013 gedaan om een aansluiting te realiseren. Er werd aangegeven dat dit maximaal 14 weken zou duren. Voor de kerst is het uiteindelijk dan toch gelukt. (8 maanden (32 weken) verder). Telefonisch contact gehad om een tegemoetkoming /korting te krijgen, doordat we zolang zonder internet en tv gezeten hebben. Helaas kon de dame in kwestie niets betekenen (alleen de korting welke al geldt). Toch raar dat er niemand iets voor ons kan betekenen en heb er nu toch spijt van dat we een kabel van ziggo hebben laten aanleggen. Blijkbaar mag het aanleggen van een kabel 8 maanden duren... |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-01-2014 22:12
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Even voor de helderheid. Je bedoelt hier een kabel in de woning of vanaf X naar de woning toe? Dat laatste is namelijk niet alleen een Ziggo verhaal. Gemeente/vergunningen/netbeheerders/onderaannemers enz. enz. |
|
|
firefighter |
Geplaatst op 04-01-2014 11:00
|
Activiteit » Wassenaar » 2241 BG Berichten: 2 Lid sinds: 03-01-2014 |
betreft inderdaad een kabel naar de woning toe. Na een aantal weken na de aanvraag gebeld met Ziggo wat de status was. Daarbij werd aangegeven dat de aanvraag bij de gemeente lag. Vervolgens de gemeente gebeld: Nee, hoor => aanvraag goedgekeurd mits verkeersplan op een punt aangepast zou worden. De bal ligt weer bij Ziggo. Na de zomervakantie maar weer eens gebeld met Ziggo. Konden ze de aanvraag /offerte niet meer vinden. Eind dit najaar kwam er uiteindelijk een onderaannemer om de kabel vanaf de buren te halen. Blijkt dat bij de buren een verkeerde kabel ligt en dat de kabel verderop vandaan gehaald moet worden. Tevens staat er bij ons een monumentale boom waar de kabel niet langs mag. Met als gevolg dat de kabel onder de weg en sloot door gespoten moet worden. Dit moet weer door een andere onderaannemer gebeuren.Dit alles heeft als gevolg gehad dat er nieuwe aanvraag (en verkeersplan) bij de gemeente ingediend moest worden. Volgens mij had dit voorkomen (en sneller opgelost) kunnen worden. Het is jammer dat instanties dan weer allemaal naar elkaar wijzen. Daar wordt ik als klant niet vrolijk van. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 04-01-2014 19:09
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Welkom in (glasvezel)kabel/regeltjes land. Dit is overal hetzelfde. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen tegemoetkoming na lange aansluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi | Eigen netwerk | : 9 | 20-09-2020 |
Advertentie