Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
storing internet/email
|
|
quaedvlieg |
Geplaatst op 17-09-2008 10:00
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 14-08-2008 |
Wij hadden regelmatig(enkele malen per dag)storing.Konden niet emailen en internetten.Dit gemeld per email.Kregen bericht dat onze verbinding getest zou gaan worden.Enkele dagen erna bericht per email gekregen dat er iets met onze aansluiting niet in orde was.Men zou ons een nieuw aansluitkastje sturen.Dat ontvingen we enkele dagen erna.Ik heb dit vervangen en alles werkt weer perfekt.Goede service dus.Zokan het ook. |
|
|
muziekfan |
Geplaatst op 05-10-2008 01:17
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 04-10-2008 |
ik mailde via de site van ziggo, kreeg een antwoord hoe ik nieuwe quicknet mails aan kon maken, sloeg totaal niet op de vragen die ik stelde...... |
|
|
Cristine |
Geplaatst op 13-12-2008 14:14
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 13-12-2008 |
Bij mij is de internetverbinding al weken een ramp. Ik krijg voortdurend de melding dat een LANverbinding niet zou kloppen. Na enige tijd heb ik dan weer wel verbinding, maar dit gebeurt zeker 10 keer per uur. Van Ziggo krijg ik geen antwoord op m'n mails. ![]() |
|
|
Gigabyte |
Geplaatst op 14-12-2008 12:05
|
Activiteit ![]() » Regio Utrecht. Berichten: 133 Lid sinds: 25-05-2008 |
@Cristine. Als het internet ineens niet meer werkt zie dan ook iets gebeuren op het modem ? Zit je PC direct op het modem of zit daar nog wat tussen? |
|
|
Cristine |
Geplaatst op 15-12-2008 12:29
|
M'n pc zit rechtstreeks op de modem. De melding die ik krijg is: 'een van de netwerkkabels is niet aangesloten' .....geen idee waar dat op slaat. Ik zal volgende keer eens kijken wat er met de modem gebeurt. Je bedoelt dat er dan minder lampjes branden o.i.d.? Sorry, maar ik ben een digibeet. Bedankt voor je antwoord trouwens. |
|
|
Gigabyte |
Geplaatst op 15-12-2008 18:57
|
Activiteit ![]() » Regio Utrecht. Berichten: 133 Lid sinds: 25-05-2008 |
@ Cristine. Als je modem zich spontaan reset dan gaat eerst alles uit, daarna gaat DS knipperen gevolgt door US en online. Bij een motorola modem. Als dit niet het geval is dan kun je het beste kijken of je stekkers van je netwerkkabel wel ver genoeg aangedrukt zitten in modem en PC (de stekkertjes moeten zichzelf borgen). Lost dit alles niet het probleem op, overweeg dan een nieuwe netwerk kabel te kopen of te lenen om te kijken of dit het probleem oplost. Grt, Giga. Gewijzigd door Gigabyte op 15-12-2008 19:07 |
|
|
Cristine |
Geplaatst op 16-12-2008 08:54
|
Bedankt voor je antwoord. Ik heb niet het idee dat het aan mijn modem of de kabel ligt, want er zijn veel meer mensen in Groningen met dezelfde problemen met Ziggo. Voortdurend moet je de internetverbinding weer herstellen. Met @ Home heb ik deze toestanden nooit gehad. Groeten, Cristine |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing internet/email', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 13-10-2020 |
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam | Ziggo nieuws | : 1 | 28-07-2020 |