obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Extra zenders in HD zonder extra kosten! • BBC 1 • BBC 2 • TLC
Zippo
Extra zenders in HD zonder extra kosten!

Vanaf vandaag haalt u extra kijkplezier uit uw TV-abonnement van Ziggo. U kijkt nu namelijk nóg meer zenders in HD-kwaliteit. Levensecht beeld alsof u er zelf bij bent.

Deze zenders bekijkt u voortaan in vlijmscherp HD-beeld:
• BBC 1
• BBC 2
• TLC

Ziggo blijft streven naar een optimaal aanbod van de beste zenders in de beste beeldkwaliteit. In het Ziggo zenderoverzicht kunt u het totale HD-aanbod bekijken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
yoteun
Dat is een mooie extra. Jammer dat ik eigenlijk nooit naar BBC kijk, maar ga zo door Smile
Grin
 
de leon
Ik ontvang BBC 1, 2 en TLC niet in HD. Lees op twitter dat meer mensen dat hebben. Ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen krijgt ieder als enige advies van Ziggo webcare. Mijn Humax werkt prima, ik ontvang alle overige HD kanalen in HD. Dus waarom die actie? Ik vind fabrieksinstellingen wel wat rigoreus. Meer mensen die de nieuwe zenders niet in HD ontvangen?
 
Black Tiger
Fabrieksinstellingen is inderdaad wat rigoureus. Normaliter zou het voldoende moeten zijn om opnieuw de zenders te laten inscannen/zoeken.
Heb je dat ook al geprobeerd? Ik neem aan van wel, gezien de fabrieksinstellingen?
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ik kreeg hier gisteren ook een mailtje over. TLC zij mij eigenlijk niets en kon ik ook niet in de lijst vinden BBC was bij mij ook geen HD.

Ik heb mijn Humax nu alle zenders opnieuw laten zoeken en daarna stonden deze 3 zenders er inderdaad wel tussen. (Een fabrieksreset leek mij ook een beetje rigoureus advies van Twitter)

Ik heb nu het mailtje van Ziggo er weer even bij gepakt. Ook daar wordt niet vermeld dat je de zenders opnieuw moet laten zoeken.

DE favorieten zijn nu wel weg en moet ik vanavond maar weer opnieuw instellen. (Ik was toch al niet tevreden over de volgorde en zag geen mogelijkheid deze an te passen)
 
Zippo
Vandaag opnieuw de zender laten zoeken.
12 digitale kanalen er bij en 2 eraf. Saldo van 10 dus.
Heb alles even bij langs gezapt, bbc 1 en 2 en tlc zijn HD.

Geen idee wat ze voor de scan waren, maar goed. Ook geen idee wat er nu allemaal bij is gekomen. Het lijkt wel of er meer regionale tv zenders in zitten. (waar ik niet echt op zit te wachten)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Cesarine
Ik ontvang al die HD zenders maar heel heel slecht! De ergste zijn Eurosport2 HD en National Geographic Wild HD. Ze zijn bijna constant uit de lucht (of uit de beld). En die andere HD zenders stotteren, blijven een paar seconden enzo.... Weet iemand waarom? Ik heb een Humax iHDR 5200c en een flatscreen Samsung die geen 1 jaar oud is.
Heb ik de instellingen tussen decoder en tv verkeerd gedaan?
Bedankt voor de reacties
 
Cesarine
Naast die HD zenders ik wou dat een extra Franse zender kwam in het Ziggo pakket!
Ik ben française en ik begrijp niet dat er zijn bijna geen Frans zenders op de Nederlandse kabel.
Eigenlijk er Is wel EEN frans zender (France 2) en het is alleen verkrijgbaar bij Ziggo. Geen andere provider heeft het!
Er zijn wel "TV5" en Arte. Maar ze zijn geen Frans uit Frankrijk.
TV5 is franstalige (Switzerland, Canada, Belgie) en Arte Is Duits en frans maar meest programma's zijn Duits.
Dus echt jammer voor mij, ik vrees altijd dat France2 uit de lucht gaat of komt te vervallen. Dan heb ik niets meer.
Waarom dan, 1 Frans zender, en bijna 12 Turks, 6 Duits, Chinees etc?
Dus AUB meneer Ziggo? Wilt u de 120 000 fransen die in Nederland wonen, 1 extra zender geven?
Merci beaucoup :-)
 
Zippo
In mijn Cisco ontvanger kan ik in het menu zien wat de signaalsterkte is.
De cisco heeft een dubbele tuner. Tuner 1 geeft 100% aan, tuner 2 80%.

Kun jij iets dergelijks vinden in je Humax?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kezeltje
hoi,
in de humax 5200 zit dat er ook in:
Menu - instellingen - systeem - signaaldetectie.
De 2e tuner geeft alleen de sterkte weer indien de tuner in gebruik is.
succes,
Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra zenders in HD zonder extra kosten! • BBC 1 • BBC 2 • TLC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie