obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Kan extra mediabox niet installeren
Anna
Hallo,

Mijn extra mediabox heb ik een tijdje in de kast gehad ivm verbouwing. Nu wil ik hem opnieuw installeren. Als ik hem aanzet, 'zoemt' hij slechts kort, zie ik het welkomscherm en daarna is de verbinding weg. Wat doe ik verkeerd?
 
MisterSenseo
Gewoon weer volgens de gebruiksaanwijzing vanaf de eerste MediaBox opnieuw verbinden.

Ik heb mijn totaal onzinnige eerste reactie verwijderd, sorry daarvoor, verkeerd gelezen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
extra mediabox is soms zeer lastig om aan de praat te krijgen...

beste optie: sluit hem aan op een tv zonder iets anders zodat hij terug gaat naar fabrieksinstellingen ..

daarna als nieuw uit de doos aansluiten (zorg hierbij dat je mediabox geen extra media weet en let wel een herstart van je mediabox is hiervoor nodig (herstart bedoel ik uit en weer aan nadat je mediabox verteld heb dat er geen extra media box is)

daarna moet het lukken om je extra media box weer te koppelen
 
Anna
Ik vond het ook al wat bijzonder.. 😉 Heb al met de gebruiksaanwijzing in de hand heb ik hem al opnieuw geprobeerd te Installeren. Maar hij zoemt slechts 1 seconde als ik hem aanzet. Krijg het welkomstscherm en daarna niets.
 
Anna
Hoe bedoel je hem aansluiten op de tv zonder iets anders? En moet de hoofdbox uit als ik dit doe?
 
MisterSenseo
Als ik het zo lees is dat ding stuk !
Ik zou Ziggo bellen met de vraag of hij omgeruild kan worden voor een nieuwe, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, eerst 2 seconden zoemen, daarna ging hij wel aan maar na een x tijd ging hij uit of ging resetten, en steeds werd die tijd korter tot hij inderdaad helemaal niet meer aan ging.
Hij werd ook zo heet dat je er met gemak een ei op kon bakken.
Toen ik een nieuwe kreeg was het probleem weg, en die nieuwe werd ook veel minder warm.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
nee de hoofdbox hoeft niet uit wat ik bedoel is aansluiten zonder dat hij enige connectie kan maken dus geen coax utp kabel of iets erin..
 
Anna
Ah, okay. Ga ik proberen. Dank!
 
Anna
Heb maar even gebeld met ziggo. Probleem voorgelegd en de conclusie werd al snel getrokken: hij is naar z'n grootje. Krijg zsm een nieuwe toegestuurd.
 
Matty
Kijk helemaal beters wij hebben hier ook onze 4de extra box soms geven ze het leven gelukkig krijg je dan snel een anderen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan extra mediabox niet installeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Advertentie