obey-robots.txt
13 December 2018, 00:21
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Kan extra mediabox niet installeren

Anna
Hallo,

Mijn extra mediabox heb ik een tijdje in de kast gehad ivm verbouwing. Nu wil ik hem opnieuw installeren. Als ik hem aanzet, 'zoemt' hij slechts kort, zie ik het welkomscherm en daarna is de verbinding weg. Wat doe ik verkeerd?

MisterSenseo
Gewoon weer volgens de gebruiksaanwijzing vanaf de eerste MediaBox opnieuw verbinden.

Ik heb mijn totaal onzinnige eerste reactie verwijderd, sorry daarvoor, verkeerd gelezen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Matty
extra mediabox is soms zeer lastig om aan de praat te krijgen...

beste optie: sluit hem aan op een tv zonder iets anders zodat hij terug gaat naar fabrieksinstellingen ..

daarna als nieuw uit de doos aansluiten (zorg hierbij dat je mediabox geen extra media weet en let wel een herstart van je mediabox is hiervoor nodig (herstart bedoel ik uit en weer aan nadat je mediabox verteld heb dat er geen extra media box is)

daarna moet het lukken om je extra media box weer te koppelen

Anna
Ik vond het ook al wat bijzonder.. 😉 Heb al met de gebruiksaanwijzing in de hand heb ik hem al opnieuw geprobeerd te Installeren. Maar hij zoemt slechts 1 seconde als ik hem aanzet. Krijg het welkomstscherm en daarna niets.

Anna
Hoe bedoel je hem aansluiten op de tv zonder iets anders? En moet de hoofdbox uit als ik dit doe?

MisterSenseo
Als ik het zo lees is dat ding stuk !
Ik zou Ziggo bellen met de vraag of hij omgeruild kan worden voor een nieuwe, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, eerst 2 seconden zoemen, daarna ging hij wel aan maar na een x tijd ging hij uit of ging resetten, en steeds werd die tijd korter tot hij inderdaad helemaal niet meer aan ging.
Hij werd ook zo heet dat je er met gemak een ei op kon bakken.
Toen ik een nieuwe kreeg was het probleem weg, en die nieuwe werd ook veel minder warm.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Matty
nee de hoofdbox hoeft niet uit wat ik bedoel is aansluiten zonder dat hij enige connectie kan maken dus geen coax utp kabel of iets erin..

Anna
Ah, okay. Ga ik proberen. Dank!

Anna
Heb maar even gebeld met ziggo. Probleem voorgelegd en de conclusie werd al snel getrokken: hij is naar z'n grootje. Krijg zsm een nieuwe toegestuurd.

Matty
Kijk helemaal beters wij hebben hier ook onze 4de extra box soms geven ze het leven gelukkig krijg je dan snel een anderen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan extra mediabox niet installeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 19 27-08-2018 10:23
Port forwarding werkt niet meer Algemeen 14 31-07-2018 18:25
mediabox xl aanmelden Algemene computer en software vragen. 4 19-06-2018 11:38
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 3 18-11-2017 21:59
Mediabox XL afstandsbedienings code Telefunken TV Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 1 14-08-2017 14:15
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bitfreak04:28:39
| Sander van Di...05:21:06
| walsan06:37:39
| Gilex06:37:45
| cfarenho08:24:40
| kezeltje09:42:06
| Desmark13:28:18
| MisterSenseo13:46:51
| Zippo16:37:33
| Black Tiger23:43:52
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!