obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve Televisie met Samsung C4170 werkt traag
kolsterk
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem: als ik al de itv aan de praat krijg (want ik krijg vaak code itv-007) werkt deze heel traag.
Er valt niet mee te werken dan.

NB: ivm foutcode gekeken naar een beschikbare sofware-update, maar er is geen update aanwezig/nodig.

Vriendelijke groet, Karin.
 
Black Tiger
Welk merk/type ontvanger heb je?
Greetings, Black Tiger
 
kolsterk
Mijn excuses, dat was niet zo handig.

Ik heb een Samsung C7140.
 
Black Tiger
Ik ben nog eens op zoek gegaan maar het is een storing die vaker voor komt en waar ik geen oplossing voor gevonden heb.

Het beste om te proberen is om een tijd de stroom er af te halen en als dat niet lukt een reset naar fabrieksinstellingen uit te voeren.

Als dat niet helpt zou ik toch de klantenservice bellen en kijken of je met hun verder komt, evt. toestel ruilen misschien?
Greetings, Black Tiger
 
kolsterk
Daar was ik al bang voor.
Stroom eraf halen en reset naar fabrieksinstellingen heb ik kortgeleden al gedaan, maar kan ik altijd nog een keer proberen.

Bedankt voor het meedenken -en zoeken in ieder geval.

Vriendelijke groet, Karin.
 
Black Tiger
Graag gedaan, hopelijk heb je deze keer meer succes!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve Televisie met Samsung C4170 werkt traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
Advertentie