obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet en Alles-in-1 klanten krijgen van Ziggo ruimte op het internet voor een eigen website of opslag.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met uploaden naar webspace
mennojh
Op 29 september voor het laatst bestanden naar mijn webspace geupload zonder problemen. Op 3 november nieuwe bestanden geprobeerd. Aantal bestanden lukte wel, de pagina die ik wilde uploaden lukte niet. Zowel met FileZilla als met WS-FTP95 geprobeerd. Het lijkt met beide programma's alsof het bestand wel overgaat maar hij geeft als grootte "0" aan. Ik heb nog geen 20 mb in gebruik. Ziggo gebeld, die ondersteunen dit niet. Volgens Ziggo zou ik met Alles-in-één-basis zelfs 100 mb ruimte moeten hebben. Ik heb een UbeeEVW3200 modem. Het probleem doet zich zowel bedraad als met WiFi voor. Andere sites die ik extern host werken wel. Ik hoop via dit Forum een oplossing te kunnen krijgen. Alvast bedankt.
 
Black Tiger
Inderdaad vreemd. Kan wel een paar oorzaken hebben. Meestal wijst het er op dat de bestanden tijdens de transfer vernaggelt worden.

Gebruik je wel passive ftp (PASV)? Zonee, zou ik dat eens proberen.
Het kan overigens ook aan de server van Ziggo liggen.

Is het belangrijk wat je er op hebt staan? Zonee, haal eens bijv. de helft er af. Kijk eens of uploads en wel weer lukken?

Gebeurt dit ook als je een .zip of .rar bestand upload?
Greetings, Black Tiger
 
mennojh
Ik heb de passieve modus geprobeerd, zowel bij FileZilla als bij WS-FTP95. In beide gevallen hielp dat niet.
Vervolgens een bestand van 6 mb van de site afgehaald (van de 19 mb die ik gebruik). Daarna lukte het wel. ik zou dus toch meer ruimte in gebruik hebben dan ik zelf kan zien. Ziggo kon mij niet aangeven waar ik dat kon zien dus ik heb de grootte van alle bestanden bij elkaar opgeteld en kwam ik op ruim 19 mb.
Volgens de Ziggo helpdesk zou ik met alles-in-1-basis 100 mb ruimte hebben, volgens www.ziggo.nl/extra-diensten/webspace zou ik 25 mb hebben en volgens www.ziggo.nl/klantenservice/internet/gebruikers/webspace zou ik 50 mb hebben.
Een zip-bestand uploaden lukt wel.
Volgens mij heb ik nu dus nog steeds 20 mb webspace maar zelfs Ziggo geeft 3 verschillende antwoorden en kan zelf niet aangeven hoeveel ik feitelijk in gebruik heb.
Met Ziggo kom ik helaas niet verder omdat zij geen ondersteuning geven hierbij dus moet ik eerst maar uitgaan van 20 mb ruimte.
In elk geval bedankt voor je antwoord.
 
Black Tiger

Quote

Daarna lukte het wel. ik zou dus toch meer ruimte in gebruik hebben dan ik zelf kan zien.

Dat lijkt me niet want dan zou je verborgen bestanden moeten hebben.

Ik ben even voor je gaan kijken gewoon online bij de website van Ziggo en dan kom ik ook op je tweede link uit.
https://www.ziggo.nl/extra-diensten/w...n/webspace

De eerste link die je noemde kan ik alleen bereiken via verder klikken op de site en inderdaad, daar staat 50 MB genoemd.

Waarom de helpdesk dat foute antwoord geeft is me niet bekend. Volgens mij hebben ze dan zelf niet goed gekeken, dat komt helaas wel eens vaker voor.

V.w.b. het antwoord uiteraard graag gedaan.
Ik ga dit even aankaarten bij Webcare, zodat ze de fout op de website kunnen veranderen en de zaken aanpassen zodat er weer juiste waardes staan.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met uploaden naar webspace', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Overstap naar Delta Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 11-10-2017
Advertentie