obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
telefoongesprek hapert
johnziggodol
ik kan geen normaal gesprek voeren geluid valt steeds weg
ik heb de standaard oplossing van ziggo ( modem resetten) al geprobeerd geen resultaat
wat nu?
 
Treute
Hoi!
Reset modem zonder de telefoonkabel er in. Dect set? Haal alle batterijen uit alle toestellen. Na opstarten modem (nieuwe) telefoonkabel weer aansluiten, 1 handset batterijen terug, koppelen met basisstation ( vaak er even op zetten en bliep bliep klaar) testen op werking. Bij goede werking de andere handsets 1 voor 1 toevoegen.

Succes!
PC
 
Zippo
Andere tip. Zet het basisstation van de telefoon op een andere plek. Andere electronica apparatuur kan flink storen. Met name de digitale ontvanger is een stoorbron voor dect basis stations.


Is je internetsnelheid wel op orde?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
johnziggodol
Bedankt voor de reacties
internet snelheid 91,37 d en 8,71 up
Basisstation heeft al tot in de slaapkamer gestaan, ik ken al deze oplossingen al
Ik ken ook al het standaard antwoord: koop een nieuwe telefoon ,mijn set is geprobeerd bij de buren en werkt daar goed en de telefoon van de buren doet het hier net zo beroerd
 
Zippo
Probeer of je een nieuw modem bij ziggo kan regelen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Treute
Test nog een nieuwe kabel voor ussen modem en telefoon. Leen bv die van de buren voor de test. Anders ziggo bellen.

Succes!
PC
 
BMP

Quote

Zippo schreef:

Probeer of je een nieuw modem bij ziggo kan regelen.


ja soms gaan de adapters stuk waardoor het modem gaat resetten, heb ik zelf ook meegemaakt
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
johnziggodol
Bedankt voor de reacties, andere kabel was al geprobeerd.
Ziggo gebeld kan van afstand zien dat mijn modem goed is, ik krijg dus geen nieuwe
 
BMP
Wegvallen van een telefoonverbinding is vaak te gelijktijdig met een reset van het modem, check het modem bij wegvallen telefoongesprek.

Soms valt een telefoon gesprek niet weg maar soms ook wel.
dit is meestal te wijten aan een adapter op zijn eind loopt de ene keer dat je je belt met Ziggo en hij blijft wel werken dan ziet Ziggo ook niets aan je modem.

Dus kijk of het modem reset bij bellen, dan weer contact opnemen met de klantenservice Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
johnziggodol
het modem gaat niet resetten, het gesprek hapert sterker nog de medewerker van ziggo hoorde ook dat het gesprek haperde maar de modem was goed.
Het gesprek valt dus niet helemaal weg, maar je hoort sommige woorden niet dus goedemorklik met Jan klikjansen klik zigklik klik kan klik voor u klik
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoongesprek hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo : 26 13-08-2016
Ubee EVW 3200 hapert bij speedtest ziggo Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 22 08-09-2014
Vaste telefoon hapert Storing : 4 02-12-2013
Ubee 3200 wifi hapert Storing : 5 07-07-2013
TV hapert soms Storing : 2 22-05-2012
Advertentie