obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
is dit service
gabriel1949
Ik had een nieuw abonnement besteld via inloggen bij MijnZiggo
Ging om Connect Complete & Play Complete zonder bellen

Ik kreeg op de inschrijving een PDF met vermelding dat er op 10 juli 2015 tussen 12.00 -18.00 uur een monteur zou komen.
Leuk, ik verhoging snelheid en uitbreiding mogelijkheden, Ziggo een klant die een jaar blijft.

Maar wat schets mijn verbazing, op 3 juli 2015 krijg ik een brief
Monteur komt dus pas op 23 juli 2015 tussen 12.00 -18.00 uur

Schrijf een mail dat ik al men afspraken moest verplaatsen (die van 10 juli)
maar denk je dat het een duidelijk antwoord is wat je terug krijgt, nee, men leest gewoon over men gezeur/uitleg heen.

Immers men had toch eerder contact kunnen opnemen dat er iets fout was gegaan met de automatische bevestiging, nee dus

en dat soort dingen deugt niet, want je houd daar een nasmaak van over als "o ze worden groter, en nu moeten robotten de mails maar beantwoorden
Als Ziggo zijnde kun je het niet altijd iedereen naar de zin maken, maar om niet een mail gewoon goed te beantwoorden is fout.
je kunt nog zoveel reclame maken, we zijn altijd nog cliƫnten.

Maar goed, nu maar hopen dat de negatieve berichten of installatie etc. niet waar zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dit probleem doorgegeven aan Ziggo via mail op 16.7.2015 en volgens mij ook al eerder

Wat gebeurt er regelmatig met mijn mobiele abonnement van KPN!
de WiFi is geweldig

Maar nu blijkt al 2 x dat de instelling plots gewijzigd worden in bijvoorbeeld

UPC MMS
upc.hu.upcmobiele.com

dus bij mobiel internet staat
normaal dus: Portalmmm.nl

maar als het fout is dan staat er dus
upcmobiele.com

en dat is natuurlijk rampzalig bij een noodgeval, immers als je al een medisch probleem hebt moet je kunnen vertrouwen op je mobiel

Kortom ik hoop nu maar dat men zich hier in gaat verdiepen, daar alles altijd goed werkte van KPN

er zit op alles betaalde software ( en vooral beschermde)

Aan de installatie is niks gewijzigd
dat het is me een groot raadsel, het hele KPN gebeuren is dus dan overschreven.
 
Black Tiger
Ik heb een berichtje gestuurd naar Jelle van Webcare om hier eens een blik op te werpen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is dit service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Service level zakt wel behoorlijk. Klacht over Ziggo : 7 26-09-2015
Advertentie