obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
downloadsnelheid omlaag
Black Tiger
Dat komt omdat die site door de admin geblokkeerd wordt en dan wordt de link automatisch naar hier verandert.

Kopieer de link in een nieuw browserwindow. Daarna wijzig je https://ziggo.gebruikers.eu (het voorste deel dus) in:
community punt ziggo punt nl en dan moet het lukken.

Maar het heeft geen zin daar te kijken want daar is ook geen oplossing behalve dan een ander modem.
Greetings, Black Tiger
 
Vhond
lijkt me dezelfde url... (met object not found als resultaat)
 
Black Tiger
Dan doe je toch ergens iets fout want bij mij werkt het wel.
Natuurlijk geen spaties er in doen en punt vervangen door een echte punt.
Ik zal het eens op ander manier doen.

https://community.#ziggo.nl#/wifi-22/downloaden-nieuwsgroepen-verder-geen-wifi-verkeer-meer-mogelijk-6232
en dan de beide # verwijderen.

Maar zoals gezegd, er is daar ook geen oplossing. Met google kun je het trouwens ook makkelijk vinden al sje zoekt op "nieuwsgroepen geen wifi verkeer mogelijk ziggo".
Greetings, Black Tiger
 
fatman
Bij mij werkt het ook niet, ook als ik de beide hekjes verwijder ik gebruik uitsluitend Google Chrome.
In IExplorer werkt het wel, ik heb dit als vaker gemerkt maar wil die troep, IExplorer, er niet op hebben, in Mozilla Firefox werkt het in beide gevallen ook niet.
 
Black Tiger
Ik heb hier Chrome, IE en Firefox. Standaard gebruik ik Firefox omdat Chrome niet aan mijn eisen voldoet en dingen blokkeert hetgeen ik niet wens of dat bepaalde zaken gewoonweg niet werken. Dus die Chrome rommel hoef ik ook niet. Met Firefox werkt immers wel bijna alles.

Chrome heb ik er dus alleen op om dingen te testen en daar gebruik ik IE eigenlijk ook alleen voor.

Met Chrome heb ik ook geen problemen met de link, dus als Chrome bij jou de enige is die er wel een probleem mee heeft is er wellicht iets mis mee, misschien updaten of eens een malware scan doen?
Anyway, eerlijk gezegd is dat eigenlijk niet ons probleem, wij hoeven de bereikbaarheid van een concurrerend forum ook niet te ondersteunen. Cool
En aangezien je de link in Firefox wel kunt bekijken kun je hem daar toch in lezen?Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'downloadsnelheid omlaag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Downloadsnelheid ongelooflijk veel lager dan aangegeven in speedtest. Klacht over Ziggo : 4 31-07-2015
Na upgrade geen verandering downloadsnelheid Klacht over Ziggo : 18 12-06-2014
Te lage downloadsnelheid alles-in-1 Plus Snelheid : 36 24-07-2013
Plotseling hoge ping en lage downloadsnelheid Klacht over Ziggo : 3 16-05-2013
Goede internetsnelheid Zeer trage downloadsnelheid Nieuwsgroepen : 12 16-12-2012
Advertentie