obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Alleen Internet pakket mogelijk???
Hikmet24
Beste leden,

Is het mogelijk om alleen Internet Pakket te nemen bij Ziggo? Nu heb ik Internet Z2+ TV Standaard Pakket van Ziggo.
De reden dat ik dit wil is omdat ik van plan om een IPTV-abonnement te nemen. Heb ik NL zenders + Buitenlandse zenders voor tientje in de maand. Lijkt mij veel voordeliger dan steeds maar 18.70 te betalen.. :-)

En veder heb ik Wifi Problemen;
Mijn Wifi van mijn kabelmodem knalt er steeds eruit ,het versturen van data gaat heel traag en of ben helemaal niet in staat om data te versturen... Het modem resetten helpt maar even.. Binnen 3 dagen is de probleem er weer..
Soft reset helpt niet hard reset helpt ook niet.. En veder zijn er geen kabelmodems meer te verkrijgen..
Help me a.u.b veder misschien zie ik over het hoofd?

Mijn telefoon maakt gebruik van wifi verbinding.

Groetjes.
 
Matty
Hoi Hikmet,

Of er ook alleen internet mogelijk is zou je het beste kunnen vragen bij de helpdesk die kunnen je dat haarfijn uitleggen.

Kwa wifi raad ik je aan om eens te kijken op welk kanaal je modem het signaal uitzend (Dit kun je heel goed zien met een app : Wifi Analyzer).

Stel je ziet enorm veel wifi verbindingen allemaal bij elkaar in de buurt zitten dan raad ik je aan om je mode op een ander kanaal in te stellen zodat je minder last hebt van wegvallend wifi signaal.



Met vriendelijke groet

Matty
 
MisterSenseo
Met alleen internet van Ziggo ben je verplicht minimaal TV Standaard af te nemen, dat zijn nou éénmaal de regels, kunnen wij ook niets aan doen.......Wink
Vervolgens zijn er bijvoorbeeld op Marktplaats nog zat 'domme' modems te koop ( Ubee EVM3200 ), eigen goeie router erachter en je hebt de ideale verbinding.
Of je stapt over naar Play Complete met HorizonBox en je WiFi is ook al een berg beter. ( met een kleine gebruiksaanwijzing, maar daarmee helpen we je dan wel )

Zomaar een paar tips..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Hikmet24
Na mijn bericht heeft ziggo een update uitgevoerd en sinds dien werdt mijn wifi verbinding verbeterd. Ik heb met wifi-analyzer apps gezien dat ik op kanaal 6 stond ik ben overgestapt naar wat rustige kanaal 7. En ik moet zeggen sinds 3 dagen gebruik ik de wifi volop zonder problemen ik Download ook met volle snelheid :-) :-) :-) ik denk dat me probleem ia opgelost :-)

Alleen wel jammer dat k niet voor alleen internet kan kiezen........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen Internet pakket mogelijk???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie