obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
wegvallende verbinding
wim jetten
Heb nu al sinds een jaar het probleem dat de verbinding voor internet televisie en radio wegvalt. S, avonds werkt alles normaal ga je slapen en de volgende morgen spontaan problemen. Hierover al tientallen keren contact over gehad met de helpdesk. Al tientallen uren aan besteed. In deze periode al enige weken zonder internet gezeten ze sturen steeds een nieuwe ziggo router.
Op het laatst kan er dan een monteur langs komen. Ondertussen twee monteurs gehad die mij een compliment geven omdat mijn bedrading er zo goed uit ziet. Ze kunnen dan ook voor mij verder niets betekenen. Nu bij een storing alles zelf maar weer resetten. Dit kost mij ook tientallen uren en ben dit compleet zat. Heb helaas, helaas, helaas in mijn plaats geen mogelijkheid voor een andere aanbieder je bent aan de goden overgeleverd. Wat een bedrijf.
 
Black Tiger

Quote

Ze kunnen dan ook voor mij verder niets betekenen.

Er moet toch een oorzaak zijn. Hebben ze nergens een probleem op de lijn kunnen meten of zoiets?

Als je een telefoonaansluiting (hoeft geen telefonie op te zitten) in huis hebt liggen, is er dan ook geen mogelijkheid bij adsl providers?
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Misschien heb ik een oplossing voor je :

Koop een goedkope tijdklok, stel die zo in dat hij een half uur of 1 uur uitschakelt op een tijdstip waarop niemand in huis internet of telefoon gebruikt en steek de adapter van je modem/router in die tijdschakelaar.
Elke nacht wordt dan je router gereset en dus heb je elke dag "vers" internet.
Met een heel klein beetje geluk hoef je dan je Humax tuner niet te resetten, omdat je router al gereset wordt...............niet geschoten is mis en zo'n klok hoeft niet meer dan €4,- te kosten.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wim jetten
Het probleem zit hoogst waarschijnlijk in de aansluiting. Dan de aansluiting buiten aan de ziggo zijde. heb ondertussen al drie nieuwe routers gekocht gehad met de veronderstelling dat het probleem aan mijn zijde zat.
Als ziggo de router iedere nacht een reset geeft krijgt mijn router automatisch een ip adres van de ziggo router. Hiervoor heb ik de router van ziggo in laten stellen als zuiver alleen bridge mode.
Het grote probleem in deze is dat ziggo niet wil erkennen dat het probleem ergens aan hun zijde zit.
adsl is geen optie krijg maximaal 2 mb een geen actieve tv verbinding. het platteland loopt hier nog op achter.
Al diverse malen aan ziggo gevraagd om de lijn door te meten en dat gebeurt niet.
 
MisterSenseo

Quote

wim jetten schreef:

Het probleem zit hoogst waarschijnlijk in de aansluiting. Dan de aansluiting buiten aan de ziggo zijde. heb ondertussen al drie nieuwe routers gekocht gehad met de veronderstelling dat het probleem aan mijn zijde zat.
Als ziggo de router iedere nacht een reset geeft krijgt mijn router automatisch een ip adres van de ziggo router. Hiervoor heb ik de router van ziggo in laten stellen als zuiver alleen bridge mode.
Het grote probleem in deze is dat ziggo niet wil erkennen dat het probleem ergens aan hun zijde zit.
adsl is geen optie krijg maximaal 2 mb een geen actieve tv verbinding. het platteland loopt hier nog op achter.
Al diverse malen aan ziggo gevraagd om de lijn door te meten en dat gebeurt niet.


Ja dat snap ik wel, maar als je een probleem hebt en de tegenpartij werkt niet mee en op deze manier los je het wél op, waarom het dan niet geprobeerd ???
Ik zal ondertussen het Webcareteam op de hoogte brengen, hopende dat zij wel ergens een voet tussen de deur krijgen, of in elk geval iemand wakker kunnen schudden.
Buitengebied betekent natuurlijk niet dat je minder bent dan Centrum-Den Haag ( om maar een voorbeeld te noemen )
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wim jetten
Ik zal een klok bestellen en deze ertuusen zetten kijken of het probleem dan opgelost is.
Zou het zeer op prijs stellen als het Webcareteam een voet tussen de deur krijgt of in elk geval iemand wakker kunnen schudden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallende verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet Storing : 5 07-03-2016
Test met DS-Lite verbinding Algemeen : 2 21-12-2015
verbinding HB met netwerk(modem) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 03-12-2015
Advertentie