obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
geen analoge radio
leonardo
ik heb sinds de "monteur " een horizon go geïnstalleerd heeft geen analoge radio meer.
ziggo kon me niet helpen via de telefoon en vertelde dat als er weer een "monteur" langs moest komen er kosten aan verbonden kon worden.
ik heb iets gelezen over een schakelaar op een aansluit doos maar waar zit deze dan

grt
 
leonardo
dank voor de snelle response,
deze had ik (met werkende radio) de ziggo monteur heeft deze vervangen door een "betere"de SQ601" Deze heeft geen schakelaar

groet
 
leonardo
"oplossing" ?
1:Horizon Go eruit
2 vorige aansluit doos terug gezet. (had hem gelukkig bewaard)
3 ta da, radio doet het weer.
 
Black Tiger
Je kunt ook gewoon de Horizon op de oude aansluit doos aansluiten als het goed is.
Maar ik durf niet te zeggen of je dan ook radio hebt.
De nieuwe aansluitdoos zou het volgens mij automatisch moeten detecteren maar dat doet ie dus klaarblijkelijk niet. Soms zijn oude dingen toch beter.Wink
Greetings, Black Tiger
 
Matty
De "betere" SQ601 heeft die schakelaar bij mijn weten ook alleen zit deze aan de achterkant ?

En inderdaad de Horizon box zou het ook gewoon moeten doen op een andere verdeler zolang hij maar retour signaal kan verzenden.

Matty
 
Black Tiger
Nja ik heb wat afbeeldingen gezien van die SQ601 maar zag daar toch geen schakelaar op zitten. Ondanks dat het op sommige afbeeldingen zo lijkt maar als je verder zoekt zit ie er toch niet op.
Blijft toch raar dat op zo'n verbetert ding de radio het niet doet.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Ik heb even wat verder gezocht en inderdaad zijn er sq601's met en zonder schakelaar op interenet te vinden de met zullen dan wel geen sq601's zijn maar worden wel zo verkocht maar dat mag niet uitmaken.

Zijn radio aansluiting zou gewoon moeten werken op een sq601 wat ik zo verder lees dus vreemd dat hij het dan toch niet doet.
heel misschien is er nog een verdeler in huis die wel een schakelaar heeft en dat die op aan staan als deze schaklaar zich voor de bewuste aansluiting bevind dan zal hij inderdaad geen radio kunnen ontvangen daar hij dan al voor de splitser gesplitst word.

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen analoge radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie