obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Bekabeling UBEE3200 naar Horizon mediabox
jlebbink
Ik krijg het niet voor elkaar het thuisnetwerk met een ethernetkabel te installeren. Draadloos werkt het prima.
Ik geef echter de voorkeur aan een bekabelde verbinding tussen WIFI router en Horizon Box.
Ik verbind LAN1 van de router met LAN 1 van de Media Box. Diverse kabels geprobeerd, maar blijf de melding krijgen dat er geen verbinding is.

Hoe los ik dit op?
 
MisterSenseo
Niet..................
Ik neem aan dat je je Horizon Box in je thuisnetwerk wilt gaan opnemen om zo bestanden uit te wisselen ( opgenomen bestanden naar pc bijvoorbeeld ) .......... dit kun je vergeten, die mogelijkheid is er niet.
De Horizon Box fungeert als router en niet als client.
Als je dit per sé wilt, neem dan een Humax tuner met ingebouwde of externe HDD, dan kun je die met een FTP client benaderen.
Andersom schijnt het wel te kunnen met DLNA maar daar ben ik niet in thuis.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
jlebbink
Het is alleen de bedoeling de Horizon Box bekabeld te verbinden met het modem. Niet om bestanden uit te wisselen
 
MisterSenseo
Maar met welk doel dan ?
Er moet een COAX kabel in en meer heb je niet nodig.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
jlebbink
Het doel is de MediaBox op te nemen in het thuisnetwerk.
 
MisterSenseo
Maar dat heb ik je al uitgelegd, dat gaat um niet worden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
jlebbink
Dan houdt het op.
Bedankt voor het commentaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bekabeling UBEE3200 naar Horizon mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Advertentie