obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Cisco ITV E52 melding
edwinvdb
Hoi,

Mijn schoonmoeder heeft een Cisco ITV recorder en krijgt zo nu en dan een E52 melding.

Dit komt door de Cisco en is een bekend probleem: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/e48-e52-melding-cisco-ontvangers/

E48- of E52-melding met een Cisco mediabox
Heb je een Cisco 8455 of Cisco 8485 Interactieve HD-recorder? Dan kan er helaas zomaar een E48- of E52-melding op je tv-scherm verschijnen. Ook al is er niets mis met je tv-signaal. Via onderstaande stappen los je het probleem tijdelijk op. De melding kan op een later tijdstip nog eens verschijnen. Wij vinden dit erg vervelend. Wij werken aan een definitieve oplossing, zodat deze melding niet nog eens verschijnt.


Ik heb hierover met de klantenservice gebeld, maar werd van het kastje naar de muur gestuurd, zelfs nadat ik hun op hun eigen "oplossing" had gewezen. Het kan toch niet waar zijn dat dit probleem nog steeds niet is opgelost en mijn schoonmoeder van in de 80 telkens weer de installatie moet doorlopen, wat voor haar te ingewikkeld is.

Is hier nu geen fatsoenlijke oplossing voor?

Groeten,

Edwin.
 
MisterSenseo
Volgens de website werkt men nog steeds naar een definitieve oplossing dus het antwoord op je vraag ( had je zelf kunnen bedenken ) is volmondig nee.
Laat haar anders overstappen naar de Horizon MediaBox, dan is het probleem ook weg.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco ITV E52 melding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie