obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid
Gijs1
Goedemorgen,

Mijn Humax iR5200C geeft sinds eergisteren geen geluid meer op ongeveer 80% van mijn kanalen.
NPO, RTL,SBS en Veronica ok, kanaal11,13,14,15,16,17 niets, kanaal 19 ok,20 t/47 niets en zo kan ik nog doorgaan.

Op de CI+ kaarten op mijn beide TV's geen probleem

Bij storingen Ziggo zie ik ook geen problemen.
Iemand een idee ?

groet Gijs

Probleem opgelost door alles naar fabrieksinstellingen terug te zetten en alle zenders opnieuw in de favorietenlijsten te zetten.
Onbekend is wat het probleem heeft veroorzaakt

Gewijzigd door Gijs1 op 25-09-2016 12:33
 
MisterSenseo
Hahahahaha, zonder aanwijsbare reden probleem veroorzaakt en opgelost, maar wél teruggekoppeld hoe het opgelost is, dat is voor mij reden genoeg om het onderwerp "sticky" te maken en te laten staan, dit soort kipsimpele dingen kan anderen zo verschrikkelijk helpen, te waardevol om te negeren............Wink

Dank !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie