Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
internet+telefoon
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 20-11-2016 09:31
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Ik zit al 3 weken zonder internet en telefoon na het omruilen van een ubee voor een technicolor. De monteur heeft alles aangesloten en wilde hem activeren. toen ging het fout. Storing met India, Vanavond omruilen dan werkt het.Dus niet Er is bij ziggo niemand die kan vertellen wat er aan de hand is, "ze zijn aan het zoeken" Na 2 weken zelf steeds naar ziggo bellen is er eindelijk iemand die mij wel om de paar dagen terug wil bellen. Maar tot op heden nog steeds niets en niemand weet waarom. Mijn voorstel, opheffen en nieuwe klant maken gaf volgens een medewerker teveel administratief werk, dat deden ze niet |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 20-11-2016 11:52
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Dat is wel bijzonder lang en inderdaad een vreemd probleem. Ik heb webcare op je probleem gewezen, hopelijk kunnen zij meer/sneller iets voor je betekenen! Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 20-11-2016 16:32
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Dat zou mij ten zeerste verbazen. als ik met 1200, via de telefoon van de buren anders kost het een gods vermogen, bel weten ze echt niet wat de storing is en wanneer het opgelost is. Verder als de medewerker van 1200 kom je ook echt niet. Na 4 weken kan ik het bij de geschillen commissie voorleggen. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 20-11-2016 18:13
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Als je 1200 belt kom je veelal bij een door Ziggo ingehuurde helpdesk zoals 24-help terecht i.p.v. Ziggo zelf. De Webcare medewerkers zitten een stapje hoger dan de "normale" helpdesk medewerkers, kunnen wat meer en zijn ook van Ziggo zelf. Ik zou zeggen probeer geef ze de kans, we hebben hier al vaker mooie resultaten middels Webcare. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 20-11-2016 19:18
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Bedankt voor de info. We wachten nog een weekje. Wat ik wel vindt is dat de communicatie in zulke gevallen erg te wensen overlaat. Je zou verwachten dat ziggo zelf contact op zou nemen en afwikkelen en niet door een willekeurig callcenter die dus geen info kunnen leveren. |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 22-11-2016 13:20
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Betalen gaat perfect december is al afgeschreven, nu nog internet en telefoon werkend zien te krijgen |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 23-11-2016 22:30
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
al iets van webcare gehoort ? Ik nog niet |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 23-11-2016 23:42
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Wij horen daar niets van, ze komen met enige regelmaat op het forum kijken en behandelen en reageren dan meteen in het bericht alhier. Ter hun verdediging kan ik wel zeggen dat ze het druk hebben want er zijn meerdere forums waar ze bezig zijn en daarnaast ook nog op Facebook. Als je Facebook hebt kun je de klacht daar ook nog eens uitzetten. Soms wil dat wel eens helpen, maar niet altijd, want zoals gezegd.... het is druk. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 24-11-2016 17:10
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Jij toch bedankt voor de reactie, ik ga toch nog maar eens met 1200 bellen via de telefoon van de buren. |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 28-11-2016 09:40
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Webcare hoor je ook niets van, dus maar weer 1200 gebeld 25-11-2016. Wonderwel blijk de mijnheer iets verder te kijken en vindt dat mijn oude modem nog steeds geregistreerd staat. Hij heeft aanpassingen gedaan en verwacht dat het binnen 72 werkuren, dus niet het weekend, allemaal weer zal werken. We hopen op morgen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet+telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 13-10-2020 |
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam | Ziggo nieuws | : 1 | 28-07-2020 |
Advertentie