Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
internet+telefoon
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 28-11-2016 11:10
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Het duurt inderdaad wat lang voordat Webcare komt kijken. Ben benieuwd of het nu gaat lukken, hou ons op de hoogte a.u.b. Succes alvast! Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 30-11-2016 11:49
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Dat was weer een dag zonder levens teken van Ziggo, medewerker of Webcare |
|
|
Matty |
Geplaatst op 30-11-2016 15:41
|
Beheerder Expert » Helmond » Horizon » TV Standaard Berichten: 304 Lid sinds: 30-07-2015 |
Quote Ik zou 1200 blijven bellen .. laat ze maar zweten daar totdat het werkt... en leuk na 72 uur zou het moeten werken dat kan vast wel sneller.. Blijven bellen geef aan dat je niet wenst te betalen voor iets wat niet werkt. Ze hebben december al afgeschreven dus heb je zeker iets om aan te geven, want het werkt nog niet. Succes Matty |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 30-11-2016 18:00
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Op twitter een aantal keren een tweet gestuurd, geen reactie. Een privee bericht open gezet en zowaar iemand meld zicht, vraag om gegevens en mijn mobiel nr. Belt zowaar terug en zegt dat ze mij op de hoogte houdt en het intern op een hoger niveau aangestuurd heeft. We wachten weer af Gewijzigd door Hefaistos op 30-11-2016 18:51 |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 30-11-2016 18:06
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Dat hoort zich goed aan. Laten we hopen dat dit dan eindelijk wat zoden aan de dijk gaat zetten.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 30-11-2016 21:38
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Ja, Ja, fingers crossed |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 01-12-2016 18:23
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Hoera, het werkt weer. Dit is toch wel vreemd dat je bijna 4 weken zonder telefoon en internet zit en dat het dan via https://twitter.com/ZiggoWebcare zelfs binnen 24 uur geregeld kan worden. We gaan de alarmen, radio en camera's maar weer eens activeren. Toch eens bedenken wat te doen als zoiets weer voorkomt. Nu nog met de geschillen commissie een vergoeding voor al het ongemak en fustratie treffen om toch te zorgen dat je bereikbaar bent. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 01-12-2016 18:31
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Webcare kan gewoon meer en ik schreef al dat het soms via Facebook of Twitter sneller gaat. In elk geval fijn te horen dat het opgelost is. Bedankt voor de terugkoppeling en succes bij de geschillencommissie! Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 01-12-2016 18:47
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Dat het via webcare-twitter sneller gaat is eigenlijk toch ongelooflijk. Het is toch een aanfluiting dat het dan wel kan, met de zelfde informatie als die een helpdesk krijgt. Je zou toch denken dat een firma zoals Ziggo zich dit toch ter harte neemt Waarom zou een helpdesk niet de zelfde aansturing kunnen doen als webcare-twitter. Volgende keer bij een storing maar direct naar twitter. De helpdesk kunnen ze beter opdoeken of deze zo instrueren dat ze dergelijke stommiteiten niet meer uithalen |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 01-12-2016 21:36
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Okee, het werkt nogsteeds. Laten we dit onderwerp maar afsluiten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet+telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 13-10-2020 |
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam | Ziggo nieuws | : 1 | 28-07-2020 |
Advertentie