Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
internet+telefoon
Black Tiger
Het duurt inderdaad wat lang voordat Webcare komt kijken.
Ben benieuwd of het nu gaat lukken, hou ons op de hoogte a.u.b.
Succes alvast!
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Dat was weer een dag zonder levens teken van Ziggo, medewerker of Webcare
 
Matty

Quote

Hefaistos schreef:

Dat was weer een dag zonder levens teken van Ziggo, medewerker of Webcare


Ik zou 1200 blijven bellen ..

laat ze maar zweten daar totdat het werkt...

en leuk na 72 uur zou het moeten werken dat kan vast wel sneller..

Blijven bellen geef aan dat je niet wenst te betalen voor iets wat niet werkt.

Ze hebben december al afgeschreven dus heb je zeker iets om aan te geven, want het werkt nog niet.

Succes
Matty
 
Hefaistos
Op twitter een aantal keren een tweet gestuurd, geen reactie.
Een privee bericht open gezet en zowaar iemand meld zicht, vraag om gegevens en mijn mobiel nr.
Belt zowaar terug en zegt dat ze mij op de hoogte houdt en het intern op een hoger niveau aangestuurd heeft.
We wachten weer af
Gewijzigd door Hefaistos op 30-11-2016 18:51
 
Black Tiger
Dat hoort zich goed aan. Laten we hopen dat dit dan eindelijk wat zoden aan de dijk gaat zetten.
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Ja, Ja, fingers crossed
 
Hefaistos
Hoera, het werkt weer.
Dit is toch wel vreemd dat je bijna 4 weken zonder telefoon en internet zit en dat het dan via https://twitter.com/ZiggoWebcare zelfs binnen 24 uur geregeld kan worden.
We gaan de alarmen, radio en camera's maar weer eens activeren.
Toch eens bedenken wat te doen als zoiets weer voorkomt.

Nu nog met de geschillen commissie een vergoeding voor al het ongemak en fustratie treffen om toch te zorgen dat je bereikbaar bent.
 
Black Tiger
Webcare kan gewoon meer en ik schreef al dat het soms via Facebook of Twitter sneller gaat.
In elk geval fijn te horen dat het opgelost is.

Bedankt voor de terugkoppeling en succes bij de geschillencommissie!
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Dat het via webcare-twitter sneller gaat is eigenlijk toch ongelooflijk.
Het is toch een aanfluiting dat het dan wel kan, met de zelfde informatie als die een helpdesk krijgt.
Je zou toch denken dat een firma zoals Ziggo zich dit toch ter harte neemt
Waarom zou een helpdesk niet de zelfde aansturing kunnen doen als webcare-twitter.
Volgende keer bij een storing maar direct naar twitter.
De helpdesk kunnen ze beter opdoeken of deze zo instrueren dat ze dergelijke stommiteiten niet meer uithalen
 
Hefaistos
Okee, het werkt nogsteeds.
Laten we dit onderwerp maar afsluiten.In Love
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet+telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie