obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vragen over computers, algemeen, geheugen, videokaart, harde schijf, netwerk
 Onderwerp afdrukken
Virusscanner F secure
ziggoupc
Geachte forum.
Hoe werkt de Virusscanner F secure die je gratis via Ziggo kunt downloaden. En hoe kan je die het beste downloaden.
 
MisterSenseo
In mijn optiek moet je, als je niet weet hoe het werkt, met je fikken van zoiets afblijven..... Pfft
Heel vaak gaat het vreselijk fout wanneer je iets installeert wat je niet snapt.
Ondanks dat er geroepen wordt dat een kind de was kan doen...............nou dan verpest je vaak je was !
Probeer ervoor te zorgen dat je iemand aan z'n jassie trekt die het wel snapt en voor je kan installeren.
Let op: dit is ECHT niet sarcastisch bedoeld, volledig serieuze tip !
M.A.W ik vind dat je zoiets niet via een chat oid kunt uitleggen, haal er iemand bij die fysiek naast je zit en die snapt hoe het werkt, dan komt alles goed, hopelijk.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Je kunt het natuurlijk altijd proberen, zolang je meestal volgende kunt klikken en geen opties hoeft aan te geven.
Aangezien in dat pakket volgens mij ook een firewall zit, kan het zijn dat het einde internet is na installatie.
Vandaar ook dat ik het wel met de raad van MisterSenseo eens ben.

Wil je het eenvoudiger dan kan dat ook. De gratis Avira downloaden bijvoorbeeld. Wel bij de juiste site, net zoals dat bij alle software te advieren is, bijv. nooit iets van softonic downloaden.
Die installatie wijst zich vanzelf en dan heb je ook een gratis antivirus. Echter zonder firewall. Is ook niet nodig, die heeft windows zelf al, zei het iets minder uitgebreid. Maar dan kan men ook weinig fout doen.
Greetings, Black Tiger
 
ziggoupc
Black Tijger.
Ja ik heb Avira er zelf op staan die ik al jaren gebruik maar ik dacht het kan ook zijn dat F secure beter zou zijn via Ziggo. Maar dat moet ik dan maar niet doen.
In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Groeten van ziggupc.
 
Black Tiger
Nee volgens de testen komt F-Secure er niet beter uit. Avira zit aan de top, samen met AVG en Avast.
Het enige voordeel van dat F-secure pakket is de firewall, als die er tenminste bij zit. Maar daar moet je ook mee weten om te gaan want die wil wel eens wat te veel blokkeren.

Ik denk dat je dan met Avira toch beter uit bent.

Fijne Paasdagen!
Greetings, Black Tiger
 
ziggoupc
Hallo Black Tiger.
Nogmaals bedankt voor de goede raad, ik kan hier verder mee. En ook jij nog een fijne Pasen.
Groeten van ziggoupc.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Virusscanner F secure', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo doet abonnees virusscanner cadeau Internetbeveiliging : 6 17-07-2013
Nieuwe virusscanner van Ziggo Internetbeveiliging : 11 08-07-2013
virusscanner ziggo Helpdesk : 3 11-03-2010
Geen servers in COD4 door f-secure ?? Storing : 3 23-06-2009
Advertentie