obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen servers in COD4 door f-secure ??
gaus4you
Mijn COD4 geinstalleerd op nwe laptop met Norton virus en online gaming als een tierelier. Daarna F-secure erop gezet en helaas, er komt geen server meer in beeld en kan dus sinds dien niet meer gamen.Ja in de shield staat cod4 erbij echter nog steeds geen joy. Wie kan mij helpen. Alvast bedankt.
 
TCP_IP
Zet F-secure eens uit, krijg je dan wel servers in beeld?

Je draait niet Norton icm F-secure mag ik hopen?
 
MaXMhZ
Over het algemeen moet je maar 1 firewall en 1 anti-virus programma gebruiken.

Schakel de windows firewall (en AV) uit. Gebruik of Norton, Of F-Secure. Niet beide.

Als je meerdere AV of firewalls gebruikt zitten deze elkaar vaak in de weg.

Wat je wel kunt doen is PeerGuardian2 naast een AV en firewall gebruiken. PeerGuardian is een zogenaamde IP blocker, verkrijgbaar (gratis) op http://phoenixlabs.org/pg2/. Aan de hand van lijsten wordt de communicatie van trojans, hackers en ander onplezierige dingen geblokkeerd. Extras lijsten zijn verkrijgbaar op www.iblocklist.com

Je kunt een grote hoeveelheid gratis software downloaden van www.filehippo.com

Als de computer achter een router zit, zul je waarschijnlijk ook nog poorten moeten "forwarden" om een spel online te kunnen spelen. Kijk op www.portforward.com welke poort(en) en hoe dit te doen. Dit is afhankelijk van het spel/programma en het type router.
Gewijzigd door MaXMhZ op 23-06-2009 03:00
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen servers in COD4 door f-secure ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie