obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren
Theike
Bij gebruik van de 5ghz band loopt de buffer van het modem vol, waarna de wifi-verbinding stopt met werken.
Hier loop ik dus tegenaan met de connect box.
Al helemaal als ik iets naar mijn nas wil overzetten..
Trouwens naar een andere pc iets overzetten gebeurt dit ook.
Vastlopers zijn aan de orde van de dag,heb nu maar een utp kabel door de kamer lopen.
Usb 3.0 wifi adapter van 45 euro ligt in de la.
Gewijzigd door Theike op 20-06-2017 20:27
 
Theike
Experts helpen klanten,nou ja slappe hap hier.......
 
MisterSenseo
Welk wonder verwacht je dan, met zo weinig info ?!?!?!?
Punt 1, je bent niet gedwongen om lid te worden, punt 2 met de weinige info kan met de beste wil van de wereld niemand je helpen en punt 3, met zo'n houding zijn er niet zovelen die je willen helpen !

Vertel eens zo uitgebreid mogelijk de situatie, welke apparatuur, merk en type, zijn er muren of veel staal in de directe omgeving, waarin zit ( zat ) die USB adapter en van welk merk/type.

Dit soort dingen kunnen allemaal wel invloed hebben en misschien kunnen we op basis van die info wat adviezen geven............. Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie