obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Daarom haal ik met openvpn ook de volle snelheid 40/4 Wink


Ja ik nu dus ook hahaha, maar ik haalde met L2TP 250/25 op speedtest en werkelijk downloaden rond de 200/25 Mbit.
Laten we hopen dat anderen hier iets mee kunnen ..... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
https://thebestvpn.com/118-vpns-loggi...ng-policy/

Kijk naar nummer 4, dat is nu weer jammer dat ze stiekem toch wat loggen
Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

https://thebestvpn.com/118-vpns-loggi...ng-policy/

Kijk naar nummer 4, dat is nu weer jammer dat ze stiekem toch wat loggen


Sja, volgens mij hou je dat toch.
Tenzij je er honderden voor over hebt per maand, maar dan heb je weer geen geld voor een bijbehorende pc hahaha.
Zó jammer dat het moet maar dat is het waardeloze heden ten dage.........
Nog effe en we hebben helemaal niks meer aan een echte fysieke pc, dus ook geen snelle verbinding nodig, dus de providers verdienen niks meer, dus ze gaan kapot etc etc etc etc en dat alles met grote dank aan KWAL Tim Kuik met zijn zogenaamde stichting............we zullen ermee moeten leren leven. ( niet dat ik dat wil of zo hoor )
Tim Kuik ( in mijn ogen niet eens de titel "meneer" waard ) presteert het om eigenhandig de gehele film- en muziekindustrie en -verkoop om zeep te helpen en dan de schuld geven aan de illegale downloaders terwijl de waarheid andersom is ( bewezen feit !!! )
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty

Quote

mvdenzen schreef:

Quote

MisterSenseo schreef:

Ik heb het voor elkaar !!!
Denk ik.
L2TP, gegevensversleuteling stond op 'versleuteling verplicht' en die heb ik op 'maximale sterkte' gezet, IPv6 uitgeschakeld en zie hieronder ...... Wink


Ik heb dit draadje gelezen. Zelf ook VPN unlimited infinity op de PC. Hoe kan ik bij downloaden nu maximale snelheid krijgen?
Alleen via een Belgische adres in de VPN krijg ik 60 mbps download via speedtest. Zonder de VPN aan bijna 400 mbps.

Wie kan me op weg helpen om met een goede snelheid usenet te gebruiken icm de VPN


Misschien een optie : neem een private server vps (virtual private server en set je eigen vpn op) .. weet bijna zeker dat je dan wel je 400 mb kan halen Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Videoland Unlimited binnenkort bij Ziggo Ziggo nieuws : 2 20-06-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen : 15 10-06-2012
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger Klacht over Ziggo : 11 27-01-2012
Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro Algemeen : 3 07-10-2009
Advertentie