obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Storingen
Dennis29
Beste,

Ik baal als een steker van Ziggo. Ik heb al meer als een jaar problemen met het signaal. 8 monteurs en 7 kasten van de horizon mediabox verder heb ik nog steeds problemen. code 2020, 8015 enz. Afgelopen donderdag monteur 9 geweest en weer een kast uitgewisseld. Ik kan al meer als een week geen ondemand kijken. De monteur heeft dit geëscaleerd naar de afdeling, en het zou binnen 24 uur weer werken. Echter, zijn nu 5 dagen verder.....juist nog steeds niet. Maar weer gebeld met Ziggo en ze melden, goh wat verbaast mij dat, er is een storing en wij verhelpen dit zo snel mogelijk. Ja duh dat weet ik en het zou sinds een week geleden al snel verholpen worden.
Zegt er nog een miep aan de lijn van Ziggo, maar meneer er zijn veel mensen met problemen met horizonbox XL en ik heb er ook 1 en ik heb ook veel problemen". Dat snap ik niet, dat iemand van ziggo dat tegen mij zegt. Ik heb ondertussen een rot gevoel van ziggo en hun antwoorden. Elke keer moet ik maar een dag wachten hopen dat het opgelost wordt.
Ondertussen ben ik de dupe van het feit dat ziggo mijn probleem maar niet wil of kan oplossen. Mensen in mijn straat die ziggo hebben kunnen gewoon ondemand kijken. Ik heb het gevoel dat mijn probleem niet serieus opgepakt wordt. Maar ik mag wel €80,- p.m betalen en doe ik dat niet word ik fijn afgesloten van internet, TV en telefoon. Ik vind het rond uit schandalig dat ik betaal voor een dienst die niet werkt en ook mijn probleem tot op de dag van vandaag niet opgelost kan worden. En een alternatief geven ze maar niet. Nee ze komen maar weer met de mededeling dat er een monteur komt, wat kan die nog doen, Ziggo heeft alles in huis vervangen wat er maar vervangen kan worden en ze zien aan het signaal dat er bij mij gewoon vaak een dip zit. Alles vliegt bij in storing en komt ook niet meer bij. Ik moet dan de horizon box resetten en dan werkt het weer. Dat resetten mag ik dan soms wel 5 a 6 keer op een dag doen, ik had code 2020 die ik krijg. DUS ZIGGO WANNEER GAAN JULLIE MIJN PROBLEEM EENS OPLOSSEN??
 
Black Tiger
Het is natuurlijk wel zo dat als je problemen hebt je ook kunt vragen voor een tegemoetkoming v.w.b. het abonnementsgeld.
Dat je al zo lang een probleem hebt en het klaarblijkelijk niet opgelost wordt of kan worden is bijzonder vervelend.

Wij als forum kunnen daar niets aan doen, behalve Webcare op je probleem attenderen, zij kunnen vaak veel regelen en tot nu toe zijn problemen door hun tussenkomst al heel vaak tot tevredenheid opgelost.

Dat zal echter niet gaan zonder monteurs.

Webcare neemt vanzelf hier in het onderwerp contact met je op.
Greetings, Black Tiger
 
rens51
Ook ik had signaal dips en blokken in beeld, vooral bij starten. Nadat het eerst zou liggen aan mijn huisinstallatie, die eerder dit jaar door mij volledig werd vernieuwd, is er toch een monteur gekomen die natuurlijk eerst weer mijn huisinstallatie wilde testen. Ndat dit in orde bleek is de externe bekabeling doorgemeten naar de wijkbox. `Lang verhaal kort, twee beschadigingen onder de openbare weg. Weer een andere monteur afspraak die weer kwam meten met hetzelfde resultaat. Vervolgens is weer na nieuwe afspraak door een aannemer de kabel opgegraven en een stuk vernieuwd. Dit stuk ging naar alleen mijn huis want ik zit op het eind vd kabel, anderen bij mij in de straat hadden dus niet dezelfde problemen. Probleem opgelost (maar wel extra kosten gemaakt door in huis allerlei stekkers en kabels te vervangen eerder dit jaar door Ziggo gecertificeerde spullen) Wellicht nuttig voor je.
Vr. groet, RensBye-happy
 
Dennis29
Toch raar hoor of ik kan het niet snappen natuurlijk.

Als ik de hele week problemen heb met ziggo en er afgelopen donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag geen storingen waren bij mij waarom staat er dan opeens vandaag dat er een storing is, die begonnen is om 07:11 bij ziggo in mijn buurt terwijl ik al de hele week geen ondemand kan gebruiken. Nu zegt ziggo omdat het komt omdat er een storing is die sinds vandaag er is.
 
Black Tiger
Ik zou even de reactie van Webcare afwachten, want als je de hele week al problemen hebt kan het niet veroorzaakt worden van een storing die alleen vandaag heeft plaatsgevonden.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Hoi Dennis,

Ik zie dat je bij mij in de buurt woont Smile

Vervelend als je zoveel problemen met Ziggo hebt, ik heb daar zelf ook een tijd last van gehad en ook meerdere monteurs en boxen ondertussen al versleten maar uiteindelijk is het bij ons toch opgelost en zijn wij ook wel schadeloos gesteld ervoor en ik moet zeggen als ik b.v. naar vrienden van ons kijk die adsl hebben van een goede provider en hun snelheid op het internet komt niet boven de 1 MB/s uit en hun televisie signeel ook wel eens de geest geeft dan ben ik blij dat ik toch ziggo heb Smile

Even volhouden en als alles is opgelost hoop ik dat je weer kan genieten van on demand.

Groetjes
Matty
 
Ziggo Webcare
Hoi Dennis,

Wat een verhaal. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het tijd wordt voor een structurele oplossing. Wil je mij een privébericht sturen met jouw klantnummer en adres?
Ziggo Webcare
 
Dennis29
Update: 07-11-2017 14:31
Ik heb een sms gehad dat de storing is opgelost en ook op de website staat dat het opgelost is. En wat ik al dacht natuurlijk werkt het niet mijn ondemand. Dus ik weer een telefoontje naar ziggo, zegt de medewerker er staat nog een storing in mijn systeem. Uhh oke, waarom krijg ik dan een sms dat het opgelost is. Dus ik advies opgevolgt, systeem uit spanning 1 minuut eraf....weer proberen en jawel geen ondemand...dus de volgende opvolging gedaan terug naar fabrieksinstellingen....En ook dat helpt niet...Ja en nu, storing opgelost maar niet bij mij? Wat kan ik nu nog meer doen?
 
Black Tiger
Zie boven jouw bericht. Webcare heeft gereageerd.
Stuur ze even een prive bericht met je klantnummer en adres zoals ze vragen, dan komt het vast wel goed. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Dennis29
Status update, en ja wel, monteur nummer 10 gaat komen. Echter heeft ziggo nog steeds geen contact opgenomen om dit ook daadwerkelijk in te plannen. Schandalig dit. En het werkt al 1 1/2 niet hoelang kan ik nog wachten. Dus Ziggo doe er eens iets aan????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Storingen bij Replay tv Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 01-01-2017
storingen op tv Klacht over Ziggo : 4 31-12-2015
Humax IR-FOX C Storingen na update Ziggo nieuws : 1 31-07-2012
Hebben storingen op andere diensten invloed op internet verbinding ? Storing : 4 26-04-2012
Advertentie