obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl
wwdv
Na een paar weken zonder problemen (probleem vorige keer: zie onderstaande link) ging het vanmorgen weer mis, om 9.35 werd de (24Kbps) audio stream naar Kerkomroep.nl onderbroken.
De (800Kbps) beeldstream naar onze andere provider had geen problemen.
Wij zenden dus uit via Ziggo (locatie: Stadskanaal (Gr.))
Onze upload is 40Mbit. (edit: 20Mbit)

https://ziggo.gebruikers.eu/forum/vie...=0#navmark
Gewijzigd door wwdv op 19-11-2017 18:09
 
Black Tiger
Ah kijk dat de beelduitzending naar jullie andere provider geen problemen had is wel belangrijk om te weten.
Want beeld is een andere bandbreedte als geluid en verbruikt een stuk meer. Dat zou problemen kunnen verklaren.
Als dat echter naar anderen geen problemen geeft, dan lijkt het meer op een ander probleem.

Aangezien dit een technisch achterliggend probleem is zal ik zoals beloofd ook hier webcare naar verwijzen voor een meer indringender blik er op te werpen.

Ter referentie voor webcare, recent was er een soortgelijk probleem bij een andere groep wat door Ziggo opgelost is.
Dat is waar de bovenstaande url van WWDV naar verwijst.
Greetings, Black Tiger
 
wwdv
Onze upload (had ik nog even toegevoegd in mijn post) is toch hoog genoeg voor deze 2 streams van nog geen 1Mbps.
Vorige week hebben we ook nog 2 webcams gestreamd (4Mbps) en dat gaf totaal geen problemen.
 
Black Tiger
Hebben jullie internet MAX dan? Met 400 mbit downstream en 40 mbit upstream? Ja dan zou dat zeker voldoende moeten zijn.
Wel apart dat een TV beeldstream minder bandbreedte gebruikt dan een webcam. Maar dat mag de pret niet drukken.

Ik denk dat Webcare met deze informatie ook wel verder kan. Bedankt voor de aanvulling!
Greetings, Black Tiger
 
wwdv
Onze gratis beeldprovider heeft een limiet van 800Kbps (SD kwaliteit) en de webcams zijn HD.
We hebben connect complete met ca. 20Mbit en dus geen 40Mbit (sorry, foutje) Smile
Maar die 24Kbps zou toch ongehinderd door moeten komen?
De zender van kerkomroep heeft ook nog een buffer.
Gewijzigd door wwdv op 19-11-2017 18:15
 
Black Tiger
20 Mbit moet ook voldoende zijn.
Zeker met een buffer lijkt me dit toch te moeten kunnen.
Ik hoop dat Webcare zich snel meldt om er even naar te kijken.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Dank voor de melding, Black Tiger.
@wwdv: wil je ons een privébericht sturen met het klantnummer en adres? Gaan we er dieper induiken!
Ziggo Webcare
 
wwdv
Oké, bij deze.
 
Black Tiger
Beste wwdv.
Je moet op de naam klikken van de Webcare Ziggo medewerker en die een prive bericht sturen.
Nu heb je mij dat bericht gestuurd en ik kan er niks mee, dus even een nieuwe poging doen of even hier op deze tekst klikken en dan prive bericht sturen kiezen.
Greetings, Black Tiger
 
wwdv
Ik had het naar jullie beide gestuurd Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Upstream probleem naar Kerkomroep.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Overstap naar Delta Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 11-10-2017
Advertentie