obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
mediabox xl aanmelden
jbronzwaer
Ik heb op mijn iPhone de app Ziggo Go geïnstalleerd en kon daarmee op afstand programma's opslaan.
Sinds de dag dat ik een nieuwe mediabox XL heb gekregen is dat niet meer mogelijk. De app blijft de SSID vermelden van de oude Horizonbox. Wijzigen van de SSID van de nieuwe mediabox is onmogelijk, de app laat alleen toe de naam van de box te veranderen maar niet de SSID en/of het wachtwoord. Zelfs niet als ik de app verwijder van mijn iphone en opnieuw downloadt (dat komt dan van icloud) en opnieuw installeer.
Overigens leiden alle pogingen om met het menu van de mediabox XL naar een foutmelding dat het thuisnetwerk niet wordt gevonden (?)
Voordat ik windos 10 versie 1803 heb geïnstalleerd, speelde dit probleem ook al
Hoe kan ik de app dwingen om de SSID-code van de nieuwe mediabox te herkennen, zodat ik programma's kan opslaan op afstand ?

alvast bedankt,
Jan
 
MisterSenseo
Dit heeft te maken met je online profiel.
Als je in 'mijn ziggo' kijkt zul je zien dat serienummer en MAC van je oude box er nog in staat.
Bel Ziggo en vertel ditzelfde verhaal aan hen zodat zij uw profiel kunnen resetten en de nieuwe box kunnen activeren, dit behoort automatisch te gaan maar ook bij mij was dat niet het geval.
Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt.
Na het telefoongesprek duurt het een x tijd ( van meteen tot 24 uur max ) maar daarna werkt alles weer naar behoren.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo Webcare
Hoi Jan,

Stuur ons anders even een privébericht en zet daar je postcode, huisnummer en CA-ID code van je huidige Mediabox XL in. Dan gaan we dit even voor je controleren in de systemen.

Groet,

Mirsad van Ziggo
Ziggo Webcare
 
jbronzwaer
MisterSenseo
Dank voor het meedenken
Jan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mediabox xl aanmelden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Mediabox next ? Algemeen : 11 19-07-2019
SIP aanmelden mislukt Eigen telefoon netwerk : 6 04-06-2019
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie