obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’
Blond
Hallo,
Heeft iemand suggesties voor het probleem als de melding ‘geen signaal, controleer antennekabel’ verschijnt?

Wat heb ik zelf al geprobeerd:

Mediabox uitgezet, stroom er af en opnieuw opgestart
Andere HDMI kabel geprobeerd
TV rechtstreeks op antennekabel aangesloten, dan is er wel beeld op de niet gecodeerde kanalen

Voordat dit probleem ontstond had ik al wel geregeld dat de TV gids bevroor. Als ik de box dan opnieuw opstartte deed ie het weer even. ( Moest de laatste tijd wel steeds vaker...) Ook verscheen de foutcode 2040 even in beeld, maar verder werkte het wel.

Ik ben vrouw en leek op dit gebied, dus graag reactie in jip en janneke taal!
Alvast bedankt!
 
rodirida
1. Harde reset = aan/uit knop achter op Mediabox
2. Via instellingen fabrieksinstellingen resetten.
1200 bellen?
Succes 😉
 
Matty
https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...ntroleren/ probeer die stappen eens.

werkt het daarna nog niet bel dan gerust 1200
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie