obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen
Zippo

Quote

Vodafone introduceert vandaag haar nieuwe abonnementen. Er komt een upgrade voor de Start, Red en Red Pro-abonnementen, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Zo ontvangt de klant meer data in Red- en Red Pro- abonnementen en korting op Start-abonnementen als men ook Ziggo-klant is.

“Met de nieuwe abonnementen bieden we onze klanten nóg meer data, zeker als ze ook Ziggo hebben, vaak voor een lagere prijs. En kunnen klanten ook bij onze kleinere abonnementen genieten van Non-Stop korting per maand” zegt Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo. “De versimpeling van ons assortiment maakt het voor klanten nóg makkelijker om het juiste product te kiezen."

Red-abonnementen
De nieuwe Red-abonnementen krijgen meer data. Voor een klant die Vodafone met Ziggo combineert, geldt een verdubbeling van de databundels, als onderdeel van de Non Stop Gratis Extra’s. Daarnaast verlagen de Red Essential en Red Together in prijs en zal Red Super verdwijnen.

Wijzigingen Red abonnementen:

  • Red Essential van 3GB naar 5GB, prijs van €27,- naar €25,- per maand.
  • Red van 10GB naar 15GB.
  • Red Super verdwijnt uit het assortiment.
  • Red Together 40GB, prijs van €45 naar €35,- per maand.

Start-abonnementen
Bij de nieuwe abonnementen Start M, L en XL geeft Vodafone maandelijks €2,50 korting als men ook Ziggo-klant is. Daarnaast is de prijs van Start XL verlaagd en verdwijnt Start S uit het assortiment.

Wijzigingen Start-abonnementen:

  • Start S verdwijnt uit het assortiment.
  • Start M: prijs van €11,- naar €11,50 per maand en €2,50 korting per maand als men ook Ziggo-klant is.
  • Start L: prijs van €13,- naar €13,50 per maand en €2,50 korting per maand als men ook Ziggo-klant is.
  • Start XL: prijs van €20,- naar €17,50 per maand en €2,50 korting per maand als men ook Ziggo-klant is.
Red Pro-abonnementen
De databundels van de zakelijke Red Pro-abonnementen krijgen een upgrade. Daarnaast is het mogelijk om bij Red Pro Team meerdere Red Pro-abonnementen te combineren en zo de data met elkaar te delen. Klanten met een Elite-abonnement ontvangen bij Red Pro Team 75GB extra voor de groep om te delen, bovenop de eigen bundel. Daarnaast is er de gratis Microsoft Office 365 licentie, inclusief de samenwerkingstool Teams

Wijzigingen Red Pro-abonnementen:

  • Red Pro Connect van 3GB naar 5GB, prijs van €27,- naar €26,- per maand.
  • Red Pro Select van 15GB naar 20GB.
  • Red Pro Elite van 50GB naar 75GB.

Bron: VodafoneZiggo persbericht.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Klinkt aantrekkelijk maar ze halen het nog steeds niet bij Hollandsnieuwe waar ik 2000 MB/SMS/Minuten heb voor € 9,- p/m.
En HN maakt ook gebruik van het Vodafone netwerk, dus ik blijf lekker zitten........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Dat soort giga bundels is aan mij niet besteed.
Ik heb nu een sim only abonnementje van 250 belminuten en 500 Mb internet data voor 2,50 per maand.

En echt ik krijg zelfs dat niet op.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nietes
Bij mij in de omgeving is het netwerk van Vodafone slecht anders had ik het misschien wel over wogen
Stja Annoying
 
Nietes
Ik heb de gok toch maar genomen voor 1 jaar Smile
Stja Annoying
 
Nietes

MisterSenseo schreef:

Klinkt aantrekkelijk maar ze halen het nog steeds niet bij Hollandsnieuwe waar ik 2000 MB/SMS/Minuten heb voor € 9,- p/m.
En HN maakt ook gebruik van het Vodafone netwerk, dus ik blijf lekker zitten........Pfft


Bij Hollandsenieuwe krijg je geen gratis tv pakket Annoying
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Nee dat gratis tv pakket heb ik wel van Ziggo gekregen ....... AnnoyingAnnoyingAnnoying
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Advertentie